Bmw4life Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 badabada byggmakker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 ååå opp en gang til:) pris kan diskuteres. har ikke råd til å ha den lenger:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 opp igjen, ingen som er litt interesserte engang???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 opp atter engang, pris rundt 55000 - 60 000?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Likte interiøret Skal ha E36 Touring, men må bli kvitt cab'n først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 likte du interiøret? seriøst eller sarkasme?? hehe. er ikke største fan av dette interiøret selv:) men men, er veldig behagelig da.. må bare kjøpe min, fantastisk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Pen bil dette her. Har studert den litt når den stod parkert ved mjåvann en natt. Hadde jeg vært ute etter en touring så hadde denne absolutt vært aktuell. Syntes det interiøret er stilig jeg Ikke sarkastisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 likte du interiøret? seriøst eller sarkasme?? hehe. er ikke største fan av dette interiøret selv:) men men, er veldig behagelig da..må bare kjøpe min, fantastisk bil. Seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Pen bil dette her. Har studert den litt når den stod parkert ved mjåvann en natt. Hadde jeg vært ute etter en touring så hadde denne absolutt vært aktuell. Syntes det interiøret er stilig jeg Ikke sarkastisk... jobber du ved mjåvann?? joda, er en meget pen bil dette, eneste som er å utsette er den lille rusten som er nede på alle 4 dørene. ingen som er interesserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Hehe, på en måte... Jobber som mobilvekter, så jeg kjører mye rundt på industriområder og sånn. Har en haug med kunder på mjåvann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 da må du nok bare anbefale bilen min til bekjente da rabies:) skulle fått den bort så fort som mulig egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 oppatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Pen bil Og god og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 takker så meget cousin:) kjøp den du da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 kan ikke ha familie bil enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg