burner Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Har i det siste hatt problemer med at motoren "dør ut" ved omtrent 2000-2500 rpm. Noen dager skjer det aldri, andre dager hele tiden. Det kan skje både ved akselerasjon, men oftest når jeg holder konstant fart og turtall mellom 2000-2500. Motoren slutter å dra i et halvt sekund ca. Tidligere skjedde dette i kombinasjon med at turtelleren spratt opp (så veldig spesielt ut ), men dette har ikke skjedd på lenge. Om motoren går på tomgang hender det også at den nesten dør ut (er nede på 100-200 rpm) før den tar seg opp igjen. Noen som kan ha en formening om hva dette skyldes? Evt. hvordan jeg bør feilsøke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burner Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Vann i oljen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burner Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Hm, ikke spesielt lenge siden jeg skifta.. Får man sånne symptomer da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 tenker på toppakningen din helst.. Om du har hvit røyk fra eksos, vann i oljen, evt olje i vannet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burner Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 Burde ikke motoren ha fusket litt gjennom hele turtallsregistret da? Det er jo kun mellom 2000-2500 RPM, og en sjelden gang på tomgang... Jeg tenkte mer i retning elektrisk - i og med at turtallsnåla også har hoppet litt tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 har akkurat samme problemet... så hadde vært kjekt med litt svar her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå