canuz Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Er på utkikk etter 3.0 diff, haster veldig. Noen som vet sider som selger dette i utlandet kanskje? Trenger også deksel til el-soltak til coupe
iNthe Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 www.koed.dk har greie m3 differ til rundt 4000 brukt.. søk rundt der grei transport til norge også
Bimmer Simen Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Jeg har en original M3 diff for E36 liggende. Men er ikke sikker på om jeg skal selge den.
Eirik Viste Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Hei. Jeg har også M3 diff, men ikke før om en mnd i Norge. Jeg har da eventuelt hele bakakslingen for salg. Jeg har målt akslinger og flenser, og M3 er større enn 325. Både splines og drivknute har større diameter. Snakket med en annen som sa han hadde en 3,0 M3 diff på en 325 bakaksling. Det ville ikke passe etter delene som jeg har liggende. Siden det haster, er dette sikkert ikke noe for deg. Men sjekk opp om diffen passer på din bil. Du trenger sikkert også ny mellomaksling. Eirik.
canuz Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Hei. Jeg har også M3 diff, men ikke før om en mnd i Norge. Jeg har da eventuelt hele bakakslingen for salg. Jeg har målt akslinger og flenser, og M3 er større enn 325. Både splines og drivknute har større diameter.Snakket med en annen som sa han hadde en 3,0 M3 diff på en 325 bakaksling. Det ville ikke passe etter delene som jeg har liggende. Siden det haster, er dette sikkert ikke noe for deg. Men sjekk opp om diffen passer på din bil. Du trenger sikkert også ny mellomaksling. Eirik. Har ikke oppdatert profilen min. Kjører 328turbo med m3understell nå, men det er sveisa 100% sperre nå, pga banekjøring. Så trenger en M3 3.0 diff. Hva hadde du tenkt deg i pris for den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå