Gå til innhold

M50 i E30 Hva med bremsekraftforsterker

325icab_88
 Share

Anbefalte innlegg

Skal til med dette snart. Det eneste jeg lurer på nå er:

Bremsekraftforstrker fra ix skal gå klar av innsuget, gjelder det fra alle ix eller kun facelift?

Skal ix forsterkeren se slik ut? Denne er tykkere enn vanlig, men har tydeligvis litt mindre diameter?

billede-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ix går klar av motoren, det er kun 3 cm det gjelder, men du kan faktisk bare sette i 2 forskjellige gummiforinger i motorfesterne , hvis du finner 2 som har ca 2 cm højdeforskjell, da setter du den laveste i højre side og tilter derved motoren litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de fleste bruker Golf 1 forsterker.

Jeg kjøpte de motorputene som koed selger til M50 i E30 konv. + spacerskiva dems. Dette skal passe uten spacerskive altså, eller? Tenker jeg går for en Golf 1 forsterker, iX forsterkere vokser ikke akkurat på trær.. Kan jo heller kjøpe en sprell ny custom made fra threehouseracing istedet da.. 180 dollar.

Et bilde jeg fant på www.e3024v.com, som forøvrig er et kanonforum.

Servo1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trodde dere snakket om de E28 535 putene (som er identiske med koed sine), men nå er jeg med :)

Spørsmålet er mer om man trenger spacerskive/ulik høyde på gummiputene med hhv. iX eller Mk1 Golf forsterker. Hvor god plass man har... For de er jo ikke fysisk like store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...