Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 2,7L. Eta motor til salgs!

km stand rundt 220.000.

tideligare eiger har komp testa den, og målt slitasje i sylindre!

alt på topp :D

kun selve motoren, topp, innsug, blokk og bunnpanne!

perfekt for turbo bygg, eller en sint sugemotor!

med 885 (325) topp, så har du ca 200HK.

motoren har lav komp, og egner seg godt for snikturbo bygg:D

med MLS pakning så kan du kjøre på ca 250-300 hk.

ikke så veldig mye, men kan få det meget morro i en e30:)

derfor jeg vil selge den, er at jeg vil ha noe grommere:D

disse motorene finnes det ikke så mye av lengre!

bilder kommer i helga:)

kom med bud.

mvh Ole Løvik Reset

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

må nokk opp litt ja :)

tanken min, er at jeg skal kjøpe meg en komplett 325 og bygge om på min, og sette turbo på den motoren!

jeg tenkte jeg skulle sette turbo på eta motoren!

men så må jeg jo bytte ut ALT alikavell, pga jeg skal kjøre på sopass mye turbotrykk :)

Skrevet

Hvordan er det med elnett, girkasser og alt du ikke selger samme motor'n - kan man klaske denna motor'n samme en 320-kasse, for eksempel..?! Hva gjør man med elnett..?! :D

Må spørre for å lære, vet dere..

Skrevet

Bare for og klare opp i litt her, 320, 323 og 325 har IKKE likt ledningsnett. Det er ikke mulig og kaste en 325 motor oppi en 320 og bare plugge inn, 325 har avlang motorkontakt, og 325 har rund kontakt.

tror ikke jeg tar veldig feil når jeg sier at en 320 har getrag 260, som 325 også har. Det eneste du må passe på er at pre-facelift har følere på kassa, facelift ble disse tatt vekk.

Skrevet
Bare for og klare opp i litt her, 320, 323 og 325 har IKKE likt ledningsnett. Det er ikke mulig og kaste en 325 motor oppi en 320 og bare plugge inn, 325 har avlang motorkontakt, og 325 har rund kontakt.

tror ikke jeg tar veldig feil når jeg sier at en 320 har getrag 260, som 325 også har. Det eneste du må passe på er at pre-facelift har følere på kassa, facelift ble disse tatt vekk.

du tar litt feil hær da, er fult muli å sette en 325 i 320 å bare plugge i, har selv gjort akkurat dette. må kun endre vis motor er pre facelift å bil facelift, eller omvendt da seff;)

men ledningsnetta på motorene er ikke like da, så må jo ha 325 ledningsnett.

Skrevet

du tar litt feil hær da, er fult muli å sette en 325 i 320 å bare plugge i, har selv gjort akkurat dette. må kun endre vis motor er pre facelift å bil facelift, eller omvendt da seff;)

er du helt sikker på det du sier ? Har en kamerat med en 320, og han ville sette i en 325 motor, bilen var 84 og motor 87, 325'en hadde rund kontakt, og 320 avlang. Sikker på at bilen din ikke er en 325?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...