Sweet_Protec Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 du kan få 3500kr og ingen motor også kommer jeg og henter den før helga, fordi da selger jeg 2,5 litern min selv..
Sweet_Protec Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 skjønner det men er lang frakt.. men da blir du kvitt motoren med en gang da. siste budet er på 4000kr også er du kvitt den på fredag hehe
Reset Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 her er det bare og by:D ingen som vil ha en god motor ?
Sweet_Protec Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Jo jeg vil ha den og gir deg 4 tusen og jeg henter den raskt
ADHD POWER Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 skal du ha en prefaclift motor i en e30 fra før 85 må du lage ett adapter fra den avlange kontakta til den runde. du får også kjøpt ombyggings kontakter på KOED. sorry off TP. men har du direkte link til den kontakten? klarer ikke å finne den på koed.
Reset Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Får jeg ikke mer, får den heller ligge og vente på et annet prosjekt
thorbis Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 for og være ærlig ville jeg lagt den ut på bmwccn sine kjøp og salg sider, mye mer seriøse kjøpere der som faktisk har råd til og betale etter hva ting faktisk er verdt. har en følse av at mangen inpå detta forumet skal ha alt, men vil ikke betale for det.(beklager hvis jeg tråkker noen på føttene nå men er det intrykket jeg sitter med hvertfall.) mvh Thorbjørn R
plumbo79 Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 5000 er billig, er det super eta eller vanlig dvs før eller etter 88.
Reset Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 er en 87 modell dette:) vil det si at dette er super eta dette da?
Kimmit Racing Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 for og være ærlig ville jeg lagt den ut på bmwccn sine kjøp og salg sider, mye mer seriøse kjøpere der som faktisk har råd til og betale etter hva ting faktisk er verdt.har en følse av at mangen inpå detta forumet skal ha alt, men vil ikke betale for det.(beklager hvis jeg tråkker noen på føttene nå men er det intrykket jeg sitter med hvertfall.) mvh Thorbjørn R du har helt rett!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå