plugg69 Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 heisann sveisann. i dag skjedde noe helt nytt og veeeldig rart med bilen min.. den blåser kun varmluft ned på beina og opp på ruta, selv om klimaanlegget står på full kjøling(altså på 16 grader med ac innkobla..) er det noen som har vært borti dette før på e46 touring? er en 04 320d.. jeg har prøvd å justere opp og ned og opp i mente, men det er ingen ting som funker.. lufta som kommer ut av dysene på dashen(altså mot ansikt og vinduer) er kald som den skal være. blir rimelig frustrert av dette..
steinar84 Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 hiver meg på. med deg jeg. har akkuratt samma med min, det er en 99mod 320i
pbk Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Høres litt ut som et spjeld kan ha hengt seg opp, men er overhodet ingen ekspert.
plugg69 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 hmm... hvordan kan jeg finne det ut...
steinar84 Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 hører at spjelda går på min. tok ut radio og så at vertfal resirk spjeldmotoren går. vet at spjelda bruker å henge på vw, men.. var på bmw forhandlern og spurte om de viste hva det kunne værer men de hadde ikke noen ide.
plugg69 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 hmm.. fan. .prøvde å slette feilkoder i dag.. men funka ikke.. ble likedan etterpå..
plugg69 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 ja.. to.. men det sto ikke annet enn tall.. sto ikke hva som var feil..
steinar84 Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 var innom å leste ut feil jeg også men ingenting. klima relevant. har derimot oppdaget av kjølevifta på radiatoren ikke virker. målt spenning ned til den boksen som ligger ved vifta. +siden er ok. -siden er ok. signal ned til boksen er ok. kommer signal (styrestrøm hver gang klima kompressoren slår inn men vifta starter ikke. prøvde å tvangskjøre selve viftemotoren og den funker. så tror den el.boksen ved vita er defekt. men om dette har noe med at det kommer konstant varmluft på vindu og ned på beina vet jeg ikke.
Numsy Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Har samme problemet med min. Jeg har hatt den på verksted hvor de oppdaterte klimaanlegget i fjor høst. De hadde heller ikke hørt om dette før...? Virket som det var i orden, men nå som det har vært litt varme i sola igjen har det blåst varmt oppe og nede innimellom. Kjenner at det ikke blåser helt kaldt i midten heller. Kan det være at anlegget trenger etterfylling, eller at det er lekkasje? Har ikke fått sjekket dette selv enda.
plugg69 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 fikk brev fra en på bmwccn forumet.. han sa han hadde bytta en ventil og klimakontrollen.. håper virkelig ikke det er det.. det kosta visst 7000kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå