Disaster Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Da er jeg i gang med maset mitt igjen Har ettermontert el takluke og el vindusheiser fram. Til takluka var det allerede lagt opp strøm men ikke til dørene, skjønner det slik fra komfortrele: 4.fra sikringsboks 2.til brytere via automatsikring 6.til sikring F1 8.til jord 9.til nr.9 på central locking module Det jeg da lurer på er: Ledningene ut ifra holderen til komfortreleet er jo allerede på plass, det er også strøm i nr.4 til sikringsboks så da går jeg ut ifra at de andre ledningene allerede er koblet til sine respektive plasser, utenom bryterne da. Det må jo bety at ledningene ut fra bryterene skal ha et tilkoblingspunkt i dashbordet ett sted, som igjen går inn på komfortreleet men hvor kan denne koblingen være ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Bump.... Det må da være noen her inne som har greie på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 Bump bump Halooooooooo..... svar da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Jeg forstår bare en brøkdel av hva du skriver, men har du ledningsnettet til el.vindu? Uansett, se på elskjema. Søk hvis du ikke har et fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Rev ut halve dashbordet i går men ble ikke noe klokere av det, jævla masse kabler så da har jeg begynt å legge opp kabelstammen selv. Men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå