bimmus Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Jeg har lyst til å kjøpe meg en 520i e39,helst sort. Har sett litt på denne,er dette et greit kjøp? Bør jeg ha den på naf test? har ikke veldig god greie på bil? http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... T.svl=Link Takker for svar
Springsteen Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Nå vet jeg ikke hva disse ligger i generelt, men den hadde jo ikke kjørt så grådig langt, og så fin ut. Får overlate de store vurderingen til femmer-gutta her inne jeg
JoeNasty Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Så ut som en fin bil.med tanke på naf-test ville jeg kjørt den på det da det tross alt er en 12 år gammel bil.Har en som er nesten identisk med den bare det er en 98 og har 2001-lykter og automat.Prisen var ikke dum heller med tanke på at de fleste (mange) av de der har rullet 200++
DanH Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Noe som skurrer på km her. Godt mulig jeg tar feil, men byttet katalysator på 143 k er jo mulig, og som nevnt de fleste har gått 200 eller mer, samt den eneste plassen det var tørket av i motor rommet var på servo oljebeholderen. Sikkert bare peilt, men .......
Ryan Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Jeg ville nok tatt en naf test, det er lett og fort gjort å skru tilbake km stand. Bilen er jo 12 år gammel og det kan være rust som er under tektylen. jeg hadde hvertfall vært litt skeptisk. Jeg hold på å kjøpe en 320 som så veldig fin ut og som skulle hatt gått 150000km men egentlig var den kjørt 250000 km. Sjekk om den tikker eller fjusker.
-2r Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 NAF test er kjekt. I tillegg er et greit å titte på denne: http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ Syns prisen hørtes fornuftig ut hvis bilen er like bra som den ser ut. Men husk på at lav kilometerstand ikke er synonymt med at bilen er i god stand. Veldig lav kilometerstand kan jo tyde på mye kort- og kaldkjøring... Mange er så sykelig opptatt av kilometerstand. Det som faktisk teller er tilstanden til bilen... N.B: 143000 på 12 år blir ca 12000km i året, noe som helt vanlig for en person som bruker bilen daglig men ikke pendler store distanser...
vegard89 Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 er det dokumenter på servicer bilen har vært inne på alle di årene den har gått så er det vel ikke noe å bekymre seg over når det gjelder km-standen kanskje?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå