Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjønner ikke hvorfor bruke zink...syre grunning gir et mye bedre resultat......

neutra rust er et kjempe produjt som funker veldi bra og du slipper og ta rusta igjen kvart år:)

Skrevet

rust er no drit...bare og få fjerna det menst det er overflate rust....ellers så får man enn helvetes jobb......rust er det verste som kan skje enn bil etter mitt syns.

Skrevet

neutra rust er et kjempe produjt som funker veldi bra og du slipper og ta rusta igjen kvart år:)

Ja, det er jeg egentlig enig i, men sink er som regel billigere!

Skrevet

Ja, det er jeg egentlig enig i, men sink er som regel billigere!

ja det er grett at det er billigere men kjøper du deg enn boks me neutra rust så bør du ha mye rust på bilen skal du bruke denn opp me det første:)

Skrevet

sandblåsing er absolutt best, da får du rensa ''nedi'' metallet og, stålbørste på drill funker greit nok det, men er ikke effektiv nok på halvveis grav rust. etter du har sandblåst det som må sandblåses kjøper du på eneten ett lakkverksted eller en butikk i nærheten som kan ha Sikkens washprimer (dette er syre grunning) over dette igjen har du sikken spot primer, dette forsegler syra. og så er det bare å lakke rett over, eventuelt så kan du bruke epoxy, dette er det eneste innenfor lakk som er tilnermet tett, for klarlakk, base, og grunning er ikke helt tett.. derfor hvis du ikke har riktig produkt under vil det ruste igjen..og epoxy har god rustbeskyttelse i tilegg,

Sink spray er egentlig veldig bra da dette er ett ''offer'' metall som angripes før selve metallet på bilen ( galvanisering er enkelt og greit sink beskytta karroseri) men man kan få problemer med små blærer i lakken etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...