sven magne Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Har en 318Ti 1995model motor til salgs, men er usikker på hva jeg skal ta for den? Er kjørt 180.000km Dette skal være den samme som står i IS bilene? Vanlige 318 har vel rundt 115hk, men jeg har 140hk i denne. Noen som kan komme med pris forslag for hva jeg kan ta? Har hørt fra en at jeg kan ta rundt 10.000,- for denne. Den er og ser grei ut, nettopp skiftet toppdekselet på den også. Tok en titt nedi når jeg skifta det, så kjempe bra ut. Har også et par sommerdekk på Alu.Felg som skal bort. Dekk er kun brukte 1 dag. Nankang. 205/60-15 Lakk er noe slitt bort på noen plasser på den ene felgen, etter krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuniluni Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 hm, hadde kanskje vært interessant om den passer rett ned i en 318i sedan....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Den passer den. Men skal du ha det godkjent må du koste på deg noen skivebremser bak og muligens ventilerte skiver forann;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven magne Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 noen som vet hva jeg kan ta for motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven magne Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 noen som vet hva jeg kan ta for motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå