Sulli Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Alex kammerat! Do har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Det er nok bare tilfeldigheter. Clutchen var kanskje på randen rett før bytte til konfilter. Å bytte filter går ikke akkurat ut over clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Montert kompressor mellom luftfilter og innsug? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Problemet er funnet Det var hvis clutchen Jeg satt også tilbake orginal filteret tilbake, men likevel sluret den. Skal bytte clutcehn på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herbal Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Det samme skjedde med en bil jeg hadde en gang. Merket ikke noe den ene dagen, og så sluret den dagen etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Ja vel...? Merkeligt, e nok sikkert tilfeldigheter... en rektigt nok merkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 klart det kan skje, Mutter hadde en Acona C en gang i tiden (Opel for de som ikke vet ) Banner i kjerka, men greit for meg. Under vanlig ungdomskjøring på den tiden så løsnet faktisk hele belegget fra clutch-plata og rammlet ned da ble det lite fremoverdrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 hadde akkurat samme problem som deg på min 318 e46... renset LMM og problemet forsvant.. andre filtre enn org.bomullsfiltre slipper inn mye mer luft OG dritt (som ligger seg på den tynne strengen på lmm)enn org. derav den grommere lyden... prøv dette før du skifter clutch... sprayen koster vel 150kr eller noe... og kan være en billig fix.. =) gi tilbakemld dersom du skal prøve dette. Mistenker sterkt at det er dette som skal til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 gi meg sammenhengen på slurrende clutch og LMM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 skulle til å si det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 hehe.. dere vet vel at clutchen er koblet sammen med lmm via et lite stykke luftslange og et t-støkke! Luftenippelen til clutchen finner du lett ved å koble fra lmm. Ser den bak der en plass. Våkn opp her a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 hva er misjonen til denne funksjonen ? Jeg Ville jo tro at clutch på manuell kasse er kobblet mot pedalen via wire. Er vel ingen vakuum fra motoren som er så sterk at den får noen hjelpefunksjon på clutch ville jeg tro. Men jeg kan belæres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Så jeg bør vel rense LMM også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Her er det flere ting som burde renses, hahahaha... Så mye dumme utsagn, hva i all verden har en clutch med lmm og filter å gjøre? Må være ganske så blåst for å tru det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå