StianA Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 hei vil bare si ifra om dette: link: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link DETTE ER EN ADVARSEL TIL ALLE SOM SELGER BILLIGE BILER MELLOM KR.10-30000,- NOEN SENDER MAIL OM AT DE VIL HA BIL, DE BETALER 10-15000,- MERE ENN PRISFORLANGENDE. DE VIL BETALE EN AVDRAGSORDNING. DETTE ER AV VÅRE NYE LANDSMENN SOM UTGIR SEG FOR NOEN ANDRE. DERES MAIL ADRESSE ER: jonizh@start.no IKKE LA DERE LURE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 bare idioter går på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Så er det nok av idioter også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Hehe, de ringte meg og lovte at jeg skulle få minst 15000 for en 94 opel astra med masse rust, bulker, riper, vannlekasje, mugg i interiøret slitne undersellsforinger og et HEFTIG registerhavari... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Godt at noen advarer om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papa_smurf Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Ble kontaktet av denne personen i helgen. Jeg selger en bil på finn for 45k Dette er det han skrev: "Hei! Jeg betaler deg 60 000kr for bilen om jeg får den på avbetaling og levert til Arendal idag.Betaler deg 10 000kr ved avlevering,deretter 7000kr pr.mnd.Ta kontakt om dette er ok for dge..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Noen som har screenshot av annonsen? Den er slettet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Fikk 2 sånne "tilbud" når jeg hadde cab'n til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 At det går ann, begynner å bli nok av disse svindel folknene nå synes jeg. Værste av alt er jo at de greier å tjener penger på lure folk slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Slik jeg kan forstå så holder han til i Arendal. Skal jo legge passaten ut for salg snart. Kanskje jeg skal "bite" på denne her og spille han et spill. Møte opp, og det jeg skal er bare å ta bilde av han og si at det ikke ble noe deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå