kabeldeigen Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Hei, nå som sommersesongen står får døren er jeg på jakt etter sports skinn interiør til min 94, e36 320 cab. Er på jakt etter stoler fremme, baksete, sidedeksler og dørdeksler. Altså komplett sett, i svart . Noen som har, eller vet noen andre som har dette liggende??? Hadde vært evig takknemlig.. Eller............. Kan også være int å pent brukte sportstoler/fremme i lysegrått skinn. Disse må se nesten ny ut. Da mine er totalt utslitt Eller.............. Svarte seter å trekk til bakseksjonen... Da jeg har m3 stoler og dørtekk til framme i svart liggende Litt å velge mellom her Bring it on folkens Send PM hvis du/dere har noe av dette liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 bumplidump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Ingen som har??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Ingen som har??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Sjekket autopower.se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Sjekket autopower.se? Nei, men will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå