Sir Hofstad Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Handlet Cobra senkesett til touringen der. I fjor høst ringte jeg og ville reklamere, ringte flere ganger og leste opp fra kvittering som jeg heldigvis har tatt vare på. Nå etter et halvt år purrer jeg og får epost om at ansvarlig skal ringe meg hvis de får tlfnr. Etter en uke osv uten løsning, har jeg nå sendt dem mail om at de kan drite i hele greia fordi jeg er nødt til å få bila ok. Men vil benytte anledningen til å gi denne informasjonen til dere slik at dere slipper å havne i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Og håper advarsel kan være til nytte. Betalt masse penger for dette som ikke fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Høres useriøst ut... Har en kamerat som hadde Cobra på en vento han hadde, måtte levere inn det også... Noe spes feil på Cobra settene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Jeg har bare gode erfaringer med Gundersen, men har ikke handla Cobra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 jeg kjøpte cobra til compacten min, der sto demperene bak tred igjennom demper tårnet etter to uker, så det var jo artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 jeg kjøpte cobra til compacten min, der sto demperene bak tred igjennom demper tårnet etter to uker, så det var jo artig. Byttet du øvre støtdemperforing samtidig? De anbefales å byttes, da det er en slitedel. Du kan også ha montert den feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Montert feil? Nei, sånt skjer vel ikke Raymond? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Nei, det har vi ikke sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Har kun gode erfaringer med Gundersen jeg å. Kjøpte felg/dekk og spacer pakke der. Spacerne passet ikke. Fikk med meg flere forskjellige tykkelser hjem for å teste Kan være vanskelig å snakke med de på telefon, men jeg bor såpass nærme at jeg tok en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Tar meg snart en tur jeg å... Ringt og styrt og ordnet, og tilbudt minnelig ordninger osv, men skjer NADA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå