Spinx Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Hattehylla mi rister ved høy lyd så jeg lurte på om noen vet hvordan jeg kan få festet/dempet denne? Det er på en E36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Du kan jo prøve med selvborende skruer som skrues i hattehyllen fra undersiden. Først gjennom stål i hattehylle, og så inn i hattehyllen, hvis denne er av en eller annen tresort. Hvis det er en orginal hattehylle, så blir det verre å feste den pga liten tykkelse. Det finnes også noen få limtyper som kan brukes, men da kan du får problemer med en evt demontering senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Legg skumgummi under så den står i litt press mot stålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 kan prøve noe av dette så får jeg bare se. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 I min bil la eg noken handkler under hatte hylla, funka fint og enket å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 hvor ikke dempe med dette? http://installbay.no/product_info.php?c ... cts_id=249 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 500Kr :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CBredal Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 du kan kjøpe deg bassrefleksrør som du setter i hattehylla, hvis det er subben som forårsaker ulydene. funka fint på min:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 gidder ikke og stresse så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 500Kr :S så blir d stille også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 kan jo gi det et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 har du ikke ei skiluke du kan fjærne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 ikke skiluke på coupe. prøv som andre sier å legge noe skumgummi eller lignende mellom hattehylle og stålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 hvordan kommer jeg til der egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Noen som vet hvilkne skruer jeg må fjerne osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå