Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

--------TRÅD STENGT--------

I går snakket jeg med en kamerat som kunne prøve å skaffe, men han fikk det ikke til uansett. Han sa han var 98% sikker på at han kunne, men det gikk ikke.

Anyway, beklager folkens, dette kunne blitt bra om vi hadde fått det slik jeg ville. Bra og billig, men den gang ei. :(

Takker for interesse, og vil legge ut ny tråd om det blir mulighet for å kunne selge deler.

--------TRÅD STENGT--------

Skrevet

org m3 speil koster jo gjerne 1000-1500 kroner da.. uoriginale går for 600 :P

angeleyes for 1500. 3000 for hella..

1200 for m3fanger i plast.

så jeg lurer på hva slags pris du kan skaffe tingene til? jeg er interessert (e36 altså)

Skrevet

Skaffer du original Gt frontleppe komplett med splittere og justerbar leppe til en bra pris skal jeg handle av deg ;) Også trenger jeg sort tak/gulv komplett til E36 coupe.

Skrevet

Komplett E-39 M5 Interiør,gjerne med dashbord i trukket skinn,samme med midtkonsoll (usikker på om du får midtkonsollen trukket i skinn men vil høre pris om det finnes)

Med dørsider og listene rund baut.Svarte eller i matt alu (helst matt alu)

Dette er da selvfølgelig til sedan. Er det mulig å få nedfellbare bakseter om man ikke har det fra før?Må man evt bygge om noe??

Send gjerne pris på dette på PM. Får se om du klarer det noe billigere enn de få andre stedene jeg har hørt.

MVH Joe

Skrevet
org m3 speil koster jo gjerne 1000-1500 kroner da.. uoriginale går for 600 :P

angeleyes for 1500. 3000 for hella..

1200 for m3fanger i plast.

så jeg lurer på hva slags pris du kan skaffe tingene til? jeg er interessert (e36 altså)

Speil er litt dyrere ja. Var på superstyling, pris på speil tror jeg var rundt 3000,- original.

List opp hva og hvordan du vil ha det, så skal jeg sjekke.

Skrevet
Skaffer du original Gt frontleppe komplett med splittere og justerbar leppe til en bra pris skal jeg handle av deg ;) Også trenger jeg sort tak/gulv komplett til E36 coupe.

Vennligst skaff bilde, så jeg ser hvordan den er.

Kan skaffe splittere i carbon, og uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...