aslex Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 fram lykter og bak lykter? speil?m5 speil? m5 fanger bak framme?
Bimmer Simen Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 Hei du!skaffer du deler til e28 og?.... Hva trenger du?
Bimmer Simen Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 Hvilken pris har du på m3 speil som er elektriske m/varme ? helst plug and play på orginale kontakten. Med varme og el justering, originale M3 speil E36, uten blinklys så klart: Ca 1500-2000 kr.
Stramvaier Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 kom med noen nøyaktige priser og slikt da så vi kan få et eksempel hvor billig du er i forhold til andre. Gi oss en eksakt pris på : 2 stk bremseskiver forann på e30 m3 87 mod.orginale?? Et par Sorte DE frontlykter til E30? Gi oss en eksakt pris på dette her da så vi kan se hvor billig du sier du er i forhold til andre
Bimmer Simen Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 kom med noen nøyaktige priser og slikt da så vi kan få et eksempel hvor billig du er i forhold til andre.Gi oss en eksakt pris på : 2 stk bremseskiver forann på e30 m3 87 mod.orginale?? Et par Sorte DE frontlykter til E30? Gi oss en eksakt pris på dette her da så vi kan se hvor billig du sier du er i forhold til andre Lurer på om jeg skal gi opp dette. Er så mange som ikke sier hvilken bil de har osv.. Så blir jeg sikkert lurt osv.. Men kunne klart å skaffet ett sett med fram og bak (klarer ikke bare fram) for ca kr 2000, eller litt under. De er boret, for bedre kjøling. De er ikke originale, men tilfredstiller kravene. De er minst like bra som org M3's skiver.
iNthe Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 ordne pris på delene til e36 coupe: M3 frontfanger med lister og gitter i ABS plast. Hella hovedlykter klarglass. Ønsker pris med og uten xenon. Sideskjørter M3 til coupe, i ABS plast. Hartge vinge til coupe, med justerbar flapp. Skriv en eksakt pris, i tråden. Om det er noe som er uklart så spør så skal jeg forklare.
osjaavik Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Jeg er på leting etter sportsstoler til min e36, stolene må være svarte, enten skinn eller stoff. Klarer du å skaffe det? i såfall til hvilken pris? Jeg har en sedan, men om stolene kommer fra en coupe så gjør ikke det noe.
bård Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Det her blir jo bare surr. Legg heller ut bilder og info over hva du skaffer og med nøyaktige priser så slipper du en million spm...
heltn Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Hei! Skaffe ok skjermer til e30 320 2dørs? ikkje rust takk. Mvh Kristian
-Lasse- Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Klarer du skaffe splittere som passer kerscher m-line e46 fanger? Sånn ser den ut:
Hankook Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Prøver jeg også. Klarer du og skaffe sorte DE lykter til e34.(520 91mod.) Til hvilken pris skaffer du dem for? Hvor lang levereingstid?
Disaster Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Det her blir jo bare surr. Legg heller ut bilder og info over hva du skaffer og med nøyaktige priser så slipper du en million spm... Enig med Bård dette blir jo bare surr, om jeg kunne skaffe deler til betydelig lavere pris en hva andre leverandører tilbyr så ville jeg ihvertfall lagt ut bilder og ikke minst svart på alle henvendelser som kommer inn her (de som er mulig å svare på da ) Om hensikten med annonsen er å sjekke hva det er stor etterspørsel på av deler, styling osv. så burde dette opplyses, alle vet jo at det er mye penger å spare ved å importere større kvanta av en vare, derfor kan de selge varen før den bestilles av kjøper og tjene en slant på dette store kvantum er penger spart (tjent ) ingenting galt i det Dessuten bryr ikke vi bimmers om hvor delen kommer fra bare vi får en bra pris på det vi kjøper og at delen tilfredstiller kravene våre til kvalitet, er det plast, glass, glassfiber, org.m3 osv. Etter innleggene å dømme er jeg sikker på at de fleste her inne er enig med meg, hva er det egentlig som selges, hva kan skaffes og til hvilken pris? Selg ikke skinnet før bjørnen er skutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå