vIc2r Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Hei Vurderer og selge min xbox360. ( Premium,med hardisk) Er en kontroller med, med Play and charge Kit. Ratt og pedaler.. Vga kabel og orginal kabel.. Spill: Call Of Duty 2 Call Of Duty 3 Call Of Duty 4 Rainbow Six Vegas 1 Rainbow Six Vegas 2 Ghost Recon Advanced Warfighter 1 Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Splinter Cell Double Agent Test Drive Unlimited Tony Hawk Prosject8 Saints Row Kane And Lynch Skate Ace Combat Colin Mcrae Dirt Richard Burns Rally ( Orginal xbox Spill,men fungerer på 360) NFS Carbon Halo3 Forza2 PS: Er ikke moddet Xbox. Kom gjerne med bud... Da jeg ikke veit hva jeg skal ha for det... Regnet på ny pris på alt.... :14000Kr ante ikke at jeg hadde brukt så mye.... Men skal ha langt fra 14000. så det er sagt Holder til på Gjøvik
vIc2r Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 Jeg har også et Komplett Serround anlegg til salg.... Cerwin frint. Mirage Bak, Cerwin Center.. 3xnad Forsterkere og en energy Bass... Ca pris for dette... 15000-20000kr... vis noen har int... så ta konkt så kan jeg slenge ut Mer detaljer og bilder
Martin-D Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Har lyst til å kjøpe harddisk, R6 Vegas 2, Test Drive Unlimited, ratt og pedal, Saints Row (dette vil jeg ha noe jævlig), Skate og Halo 3. Pris? Send PM
vIc2r Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 er ikke så interisert i og selg noe for seg selv desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå