tefinstad Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Fant endelig en bil som stemte overens med mine ønsker! Som dere ser er den "flette" orginal ( må være gull for "orginalpolizei") Har gått 110000 km, kjøpt ny i norge, og har kun hatt en eier tidligere. Er meget fornøyd, og har ikke de store planene for den. Det eneste som er bestemt er hvite blink rundt om, felger (mest trolig 18", ikke bestemt type enda da). Er ikke helt sikker på om det blir noe senking, da det var jævlig behagelig å kjøre en orginal bil igjen. Er det noen som har 18" felger med gode dekk til salgs, så send meg et lite vink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Hei! Hvite blinklys vil gjøre stor forskjell Er den i fin stand eller? Forstår hvis du ikke vil senke, men i såfall vil jeg anbefale deg å heller gå for 17". Bilen vil ble seende veldig høy ut med 18" uten senk, så tror den blir mye finere med 17" i såfall. Var veldig fornøyd med min egen på 17" og M-tech understell, men selv den ble for høy med 18" så vi måtte ta en prat med mr. Eibach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tefinstad Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Hvite blink blir det ja! Orange blink er vel egentlig det værste jeg ser på en bil. Den er i meget god stand, og lakken er vel så å si strøken, egentlig bare 2 SMÅ riper ved håndtak førerdør som er noe å sette fingern på. Ja, den blir kanskje noe høy med 18", er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med felger. Time will tell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Hvite blink blir det ja! Orange blink er vel egentlig det værste jeg ser på en bil. Den er i meget god stand, og lakken er vel så å si strøken, egentlig bare 2 SMÅ riper ved håndtak førerdør som er noe å sette fingern på. Ja, den blir kanskje noe høy med 18", er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med felger. Time will tell. Det er bare å kose seg med å farte rundt og se hva folk kan tilby Skal se om jeg ikke får rota fram et bilde med 17" og 18" med M-tech på min så kan du vurdere litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 fin bil er den sort? vanskelig å se på bilde. bilder av min med 18" uten senk http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=78980 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tefinstad Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Takk Ja, den er sort. Har gått til innkjøp av 18" nå, av merke Inox black (tror det var det de hette), Synes det ble bedre enn hva jeg hadde forventet meg. Hadde selvsagt vært noen hakk finere med senk, men det får så være. Skal legge inn bilde etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tefinstad Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Har nå fått bestillt hvite blink rundt om. Vil utgjøre en stooor forskjell når de kommer på da! Men jeg lurer på om hvilke alternativer for senking som finns? Jeg vil ikke ha for mye hvis det blir noe, men noe sånt som 30/15mm, hvis det finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Eibach har 30/25. Her er bilde av min med de fjærene: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=79774&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå