Tore Diesel Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Denne var faen meg rå http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Motorbygget - rått Utseende - ikke rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Det er jo han stellander som svindla mange her inne sikkert bare bull hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Absolutt rått bygg! Men for å kverulere, når de ikke sparte på en krone kunne de brukt et par på noe skikkelig skinnpleie til setene hehe Men spøk til siden; hadde ikke akkurat sagt nei til den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Dette er 'edgeperformance.no' her inne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=58701 Er enig med Geir Anders, rå teknisk, men har fortsatt litt igjen utseendemessig. Fordelen er at det er jo det enkleste å gjøre noe med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Det er jo han stellander som svindla mange her inne sikkert bare bull hele greia Neimen huff da... Det var ikke bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Dette er 'edgeperformance.no' her inne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=58701Er enig med Geir Anders, rå teknisk, men har fortsatt litt igjen utseendemessig. Fordelen er at det er jo det enkleste å gjøre noe med.. Stemmer.. var nok litt rask med å si at det var stellander. Syns bare å huske at han het thomas og kom fra skotselv som det står i annonsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Det er jo han stellander som svindla mange her inne sikkert bare bull hele greia Noe sier meg at du ikke har sett tråden om denne på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Han het vel heller aldri thomas, det var vel en bodybuilder eller noe drit som alle sammen skulle dra inn i samme diskusjonen eller noe.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Det er jo han stellander som svindla mange her inne sikkert bare bull hele greia Noe sier meg at du ikke har sett tråden om denne på forumet. Er jaggu skarp du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Det er jo han stellander som svindla mange her inne sikkert bare bull hele greia Noe sier meg at du ikke har sett tråden om denne på forumet. Er jaggu skarp du Oiii.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Rå bil uten tvil. Det er bare noen enkelte ting jeg henger meg litt opp i. Det er. i prosjekt tråden skriver turboxs "Kammene er justert inn på øyemål av meg" Det kan muligens tas med en liten klypesalt. men det ligger mellom linjene at de ikke er heelt optimalt innstilt. Så er det heller ikke den motoren der som er benket. det er turboxs sin motor som er benket. og han har lånt mappen av han. Og den var mappet for 817hk og 900nm eller noe. ikke helt sikker der. men var ihvertfall ikke 950hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Motorbygget - råttUtseende - ikke rått Utseende er jo Rått da, en så profft bygget M3 skal se slik ut, eller som en helt vanlig M3. Det eneste som mangler på denne er jo litt mer senk forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Båse stylinga og felgene er jo mindre pene da.. Men bremsene skulle jeg ofra min venstre balle for å få.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Går det virkelig ann å misse Edge sin tråd her på forumet!?!?!? Trodde ikke det var mulig.. By a mile det råeste som har vært her inne eid av aktive brukere. Motoren er det ingenting å si noe på iallefall, og 950hk er absolutt ikke et urealistisk mål å plukke ut i motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg