turboxs Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Jeg skrev en masse men gidder ikke. Det er mange tullinger her hvertfall........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Hva er galt med utseende på den?? E46 frontfanger og svarte felger som ikke faller i smak? Syns det kler bilen MEGET godt med tanke på at det er en turbobil og ikke en standard M3! Men uansett 950hk, de bremsepapirene har jeg lyst å se på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 uansett hva folk setter sammen er det folk som klager det står jo heller ikke i annonsen at den er bremset, det står GOD FOR hk/nm.. det ligger jo også salgstråd av denne på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Hehe.. tror det er mange her som ikke forstår at smak er subjektivt. Tror ikke det er noen som klager et sekund på den tekniske biten på den bilen. Den er definitivt rå. At noen kunne tenkt seg bilen annerledes utseendemessig er jo egentlig ikke av betydning i dette tilfellet. Man kjøper teknikken her, ikke utseendet på bilen. Det kan man endre slik man ønsker det for noen tusenlapper. Å bygge en slik motor er ikke gjort for noen tusenlapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Ja, Her var det mye morsomme innsagn. Det står hva motoren er god for, ikke bremset HK. Motoren står hos Vidar på V.S motor og heller ikke han tviler på at den runder 900hk. Hva folk syntes om felger og front er vell heller ikke så viktig. Jeg bygde en bil som var rå understells messig og motor messig. Lakk, senk og hvor strøkent skinnet i stolene er var ikke av interesse for meg. Meningen var og lage en heftigere E36 enn noen andre her på forumet hadde laget samtidig som at den var orginal innv. og utv. Takk for de FINE tilbakemeldingene. Bilen er i gode henger av den nye heldige eieren i nord ! Jeg gleder meg iallefall til og ned til Vidar og bremse motoren snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Samme åssen det ser ut vel bare det går fæææært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Samme åssen det ser ut vel bare det går fæææært Du er inne på noe der. Og det garanterer jeg det gjør. Kommer med bremsepapirer etterhvert nå. Vil like og se den E36`n med S50 motor i som bremser mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Er det lov å spørre hvor i nord den havnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg