Halvor89 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 1996 BMW 318IS coupe individual Liste på mods som er gjort: Simons 036-h3r catback eksos anlegg Grå blinklys foran Fått på svart m3 leppe foran og svart diffusor bak Byttet lister rundt vinduer Satt i ringer i dashen Kw v2 Powerflex foringer i bakstilling og forstilling K-sport camberjusteringsstag bak Sandblåst understellsdeler bak og pulverlakkert Nye baklykter med grå blinklys BBS LM Replica hjul, 9,5( 245/35/18 ) bak og 8,5( 215/35/18 ) foran. Bytta lister rundt vinduer Bytte lista under frontruta Shortshift Bakrutesenker Byttet fra AE til org. lykter Satt inn armlene Gul film på indre glass i frontlykter Gule spredere Svart grill Utstyrsliste på den: Order options No. Description 214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 246 STEERING COLUMN ADJUSTMENT MECHANICAL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 337 M SPORTS PACKAGE 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 669 RADIO BMW BUSINESS RDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 704 M SPORT SUSPENSION 756 INDIVIDUAL LT/ALY WHEELS ROUND SPOKE 801 GERMANY VERSION 806 3RD STOP LIGHT 818 MAIN BATTERY SWITCH Før/etter bilder: Front 2008: Front 2009: Hekk 2008: Hekk 2009: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Da har jeg jo fått gjort litt og. Dette ble gjort igår (16/04-2008) og litt idag 17/04-2008) Grunnen til at jeg brukte litt tid var at jeg sleit litt med pærer. Inpro har litt spesielt opplegg på angeleyesene sine. Det sitter h6w pærer der originalt. Hadde bestilt meg dioder(xenon hvite) fra dioder.no som skal loddes på fordi jeg trodde det satt sokkelløse pærer der. Men som sagt, det gjorde det ikke. Søkte litt på div forumer og fant ut at h6w pærer er har dårlig holdbarhetstid og at med litt mods så kan man bruke en bedre pære av typen ba9s. Jeg fikk først tak i Blue vision pærer for jeg trodde disse skulle være blå/hvite(xenon fargede). Det var de ikke og de funka dårlig. Så det endte med at jeg måtte gå for den looken jeg hadde før, men fikk tak i 10w ba9s pærer på biltema(eneste stedet som hadde). Så merka forskjell når jeg gikk fra 6w til 10w ganske bra. De har ba9s diodepærer på dioder.no med den xenon fargen jeg vil ha, men er litt i tvil om de sprer lyset godt nok til at dette vil funke. Demontering Åpning av lykt Feil pærer Riktige pærer Ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Update 18/04-2008: Angeleyes i mørket Batteritom dagen etter. Veit ikke hvorfor Forsker på det nå. Pakke fra GSbildeler Div saker som lister, panserlåser, ventilhetter, chrome blinklyspærer og litt anna snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 sykt pen bil da! ta interiør bilder og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 sykt pen bil da! ta interiør bilder og da? Skal få til det etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Update 22/04-2008: Bytting av lister: Koed sendte meg feil fanger Men noe kom da riktig. Innerskjermer, diffusor bak med plass til doble potter, leppe foran, innstigslister, luftfilter, pollenfilter + skruer og litt div. Demontering av diffusor bak. Details Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Tror du må få tak i nye senter-kapsler også Men blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Tror du må få tak i nye senter-kapsler også Men blir bra dette! Haha! Ja. Jeg veit. De er litt kjeie de og. Men felga mine er heller ikke de mest strøkne i verden da. Han som hadde de før har drivi å kantkjørt litt. Men var kun èn felg det manglet m-merket på. Så da hadde jeg det på for moro skyld =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 blir bra nå synes du skal senke den litt mens du er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 blir bra nå synes du skal senke den litt mens du er i gang Får se. Blir jo helt håpløst på vintern da. Så jo åssen din var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 hehe men trenger ikke senke den så mye som min litt snø prog må man regne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 artig gøy med deler men du må kjøpe de bremseluftekanalene... ser ikke bra ut å kikke rett i betongen gjennom fangeren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 artig gøy med deler men du må kjøpe de bremseluftekanalene... ser ikke bra ut å kikke rett i betongen gjennom fangeren hehe Den fangeren som sitter på bildene du sikter til er ødelagt. Sprekt opptil flere plasser. Fikk ny fanger idag. Leppe kommer også på og bremseluftekanaler har jeg 2sett av nå så det blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 thats good hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Fikk tilbud om bakrute senker men veit ikke helt enda Under arbeid. Men det regner som faaaen ute nå så får ikke gjort allverden, da det jeg driver med er avhengig av at det er tørt ute. Eksosanlegget mitt kom etter 4-5ukers venting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå