///Mysild Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 takk jeg vil tror at de passer veldig bra egentlig... eller kanskje noen av de andre m-felgene... MEN det er en "gammel" o.z. felg, som jeg vet passer godt på cabber og alle bmwer egentlig... husker ikke hva de heter... men fine er de
BreitBau Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Futura tenker jeg du mener.. OZ Futura.. Ligner litt på Keskin Kt1
///Mysild Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 de er vel 5 eika tror jeg... med en "trekant" imot bunnen skyt meg hvis dere må, men disse jeg tenkte på... går to mørke cabber her nede med disse i 18, jeg mener det er råtøft
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 BBS blir alldri feil! Hadde RS 2 på min M3
Morten1989 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Var mange pene felger her ja Blir egentli bare mer og mer usikker, hehe Hva tror folk om disse da? Noen som kan photoshope disse felgene på dette bilde:
Superbeetle Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Nei....De felgene er ikke spesielt pene..! Ser så stygt ut med slike felger med mange eiker hvor de skrå inn slik for å lage mer kant..
Morten1989 Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Nei....De felgene er ikke spesielt pene..! Ser så stygt ut med slike felger med mange eiker hvor de skrå inn slik for å lage mer kant.. Hm, kanskje du sier noe der Men når det blir 8x18, så skrår de ikke så voldsomt inn, fordi det er ikke så mye kant, har sett de i virkeligheten Disse virka pene, noen som kan PS disse på bilen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå