Jealous_much Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 har et blått et til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Hvor mye? Strøkent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 har et blått et til salgs Har prøvd og sende deg et par pm'er, ser ikke ut som om de kommer ut av utboks. Hva skal du ha for teppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Trenger fremdeles dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Har et sort gulvteppe fra en 2-dørs med kun en liten rift ved gasspedalen. Ellers er teppet bra. Bilde av skaden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 ok, sender du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Kan godt sende ja. Tror jeg får pakket det som egenemballert Norgespakke, ca 135,- i frakt mener jeg. Hva mener du teppet er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Jeg har ikke peiling på hva gulvtepper koster for tiden Et par hundre lapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 300,- + frakt så skal jeg ta meg bryderiet å plukke ut matta og sende den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Greit det.. Send meg konto nr på pm så overfører jeg halvparten nå og resten når varen er mottat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Får ikke tatt det ut før til helga, så jeg sender deg en pm så snart det er klart for levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå