E28 TURBO Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Vi får nå se når den tiden kommer: Time - will - show... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Knall fine E28 men også veldig fin sladd! Det kan du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 E30 er vel så fin å kjøre sånn med. Første bmw jeg hadde, var en orginal zender stylet 323i 83 mod. Org senket og fikk tak i gule koni og satte på. Kjørte endel på bane med den. Hadde faktisk 4 trins automat i den. Men vant flere autoslalom og master driver bare innad i bmw klubben med bilen. På en veldig svingete og treg bane da vel å merke!! Men motoren er tung i 535n så den må styres hardere for å få den ut i drift. E30 var mer bare å holde god fart og gi mer og mer gass til du kjen te den beveget seg og litt på ratt jevn gass så glei den så fint.. Hehe. Hadde ei alpina b6 og det er E30 med 3,5 ltr på 260hk orginalt. Den var og leiere å få med rundt særlig krappe svinger. Måtte styres ut i sleng samtidig med å slippe gass litt og møte igjen... eller full gass hvis man turde.. hehe Men konge bil den b6n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 fy faen for en herlig bil:D E28 er drømmebilen:D jeg mener at e30 er mer piruettmaskin, den kommer fantastisk fort når den først sklir ut. men e28'n viste jeg hvor jeg hadde den stort sett hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 Ikke helt enig. Men blir litt feil sammenligning og da. Med en sugemotor og en turbo motor med nesten loddrett moment kurve....hehe. Men e 28 er Konge bilen det. Har siklet etter en i over 10 år, bare blir litt bedre kjent med den så skal vi nok klare dette i 4 gir og... Men må ha en litt større turbo og grenrør først, og en litt snillere kam.. Den tar i veldig kontant nå... Men gøy og da!!! Ser fin ut den røde e 28 på det lille bildet ditt og da... B6 alpinaen jeg hadde kjøpte jeg faktisk på vestnes i 1999. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå