Riefarn Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Har søkt en stund her inne nå og sett over forhandlerlisten hos BMW CCN over hvilke BMW forhandlere som gir rabatt ved CCN medlemskap, men ser ikke GS noe sted. Er det bare en innbildning at jeg har lest at GS gir rabatt et eller annet sted?
Al Bundy Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 GS gir rabatter.. Du får 10-20%.. Kommer litt ann på.
Riefarn Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 okey, så når en handler over nett må en skrive det i kommentaren da?
ESveen Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 http://www.bmwccn.no/trondelag/Links.htm Oversikt over hva CCN rabatten gir i trondheim.
Glenno Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 okey, så når en handler over nett må en skrive det i kommentaren da? Slik jeg har forstått det må alltid bmwccn gyldig bet årskort oppgis uansett type kontakt med uansett forhandler. Det er slik at årsavgiften for bmwccn kontigenten forfaller for når du tegnet medlemskap og derfor kan ikke de forsjellige forhandlere vite når på året gyldig medlemsavgift er gjeldende da noen tegnet jan og andre i juni. Så derfor oppgi om du har gyldig medlems kontigent betalt .
Gjest Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Har kun fått rabatt hos GS når jeg har ringt inn bestillingen, har prøvd å skrive medlemsnummer som kommentar, fikk da ingen rabatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå