Johnsen Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Enig i at det passer best med sorte\ mørke. Crome ring + riller blir i allefall for mye. Akkurat det må jeg bare si ikke passer på noen biler. Har mørke nyrer på min bostongrønne. Syns det passet best, prøvde også med crome ringer. De som står på nå er slike carbon-look-a-like.
EirikL Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Bytt til pre-facelift grill med sorte nyrer. Slenger meg på den! Pre-facelift er penere enn facelift. Jeg har talt! Ugh!
The StigMeister Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 Johnsen: Tenkte å kjøpe meg carbon look jeg også Også nye bmw emblemer i carbon look
Spiritus Sancti Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Emblemer kjøper du ikke i karbon look, det kjøper du i KARBON.. Ikke noe look.. Siden det koster 40 kr mer for karbon tenker jeg på..
The StigMeister Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 Emblemer kjøper du ikke i karbon look, det kjøper du i KARBON.. Ikke noe look..Siden det koster 40 kr mer for karbon tenker jeg på.. Ja hvis det ikke er noe særlig dyrere, så er det jo greit
Johnsen Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Emblemer kjøper du ikke i karbon look, det kjøper du i KARBON.. Ikke noe look..Siden det koster 40 kr mer for karbon tenker jeg på.. Ja hvis det ikke er noe særlig dyrere, så er det jo greit Ja, jeg har også carbonemblem. Jeg synes absolutt dette er det fineste på mørk bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå