plugg69 Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 noen som er god på photoshop her.. skulle ha sett hvordan bilen min ble med 50/40 senk..altså 3cm lavere foran og 2cm bak.. åsså hadde det vært kult å sett den med svart eller grå førhøyning av panser og tak.. =)=) om noen er gode på slikt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 div bimmerbilder av min. noen som kan lage den lavere på ett av dem?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Værsegod! Gjorde det i litt full fart, så mulig du kan spotte noen små få bugs men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 oj=) tuuusen takk=) tror det blir dritttøft.. får håpe jeg får det på før lånke=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå