kolly Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Hei, var ute å spann litt i kveld, så begynte diffen min å ule veldig, så virker det ut som den hakker. Når jeg gir på, (akkselrerer) så forsvinner lyden. Når jeg svinger og slakker (triller) så uler diffhuset veldig. I værtfall så virker det ut som lamellene mine er ødelagt. Men jeg vil gjerne invistere meg i en sperre-diff. Med 25% eller mer. Noen som har noen forslag? jeg snakket med Dan på diffsonline.com, og han spørr hvilken utvekksling jeg vil ha, jeg vil gjerne ha litt mer aks, hvis det er mulig... Hvilken utvekksling er bra?
ajsandberg Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Lameller? Du har vel ikke lameller i diffen din?
kolly Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 Det var en kompis som mente at jeg hadde det, men jeg er neimen ikke sikker...
Eksos Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Ingen lameller sålenge du ikke har diffbrems nei..
kolly Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 ok, noen forslag til hvor jeg kan få tak i diffsperre til min 320?
Eksos Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Diffsperre får du stort sett bare tak i ved å sveise diffen.. Dersom du derimot vil ha diffbrems kan du ta en titt på enkelte differ ifra 325, som jeg mener skal ha diffbrems (Usikker, en kompis har antispinn på sin, der er ikke brems)
Superbeetle Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 www.quaife.co.uk Syntes egentlig det er rart at jeg ikke hører om noen her på forumet som bestiller derfra.. De skal jo være så og si skuddsikre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå