Gå til innhold

Syyyyk motorsykkelkjøring!!!!!!!

Share

Anbefalte innlegg

Kjøringa er frisk som fan den. Men ingen over 18 år tror vel at det speedometet stemmer!!?? Har hatt x antall r sykler og kjørt mye siste årene lagd filmer og div... Og for å dra ut 6 gir så fort må du kjenne macgyver!! Men som sagt kjøringen i seg selv er fin! Men denne er kraftig neddrevet!!

La også merke til dette. Han var jo "plutselig" opp i 299 en stund der, og det gikk på null komma niks...

enten har han juksa med noe, eller så kjører han i fritt fall:p har hatt 600 bane sykke jeg, og den akser ikke så fort en gang:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda har sett den der fra paris.. han døde i neste forsøk stemmer det!

Hørte og noen rykter om at han egentlige ghostrider typen døde i gr nr 3. GR goes to europa.

Men dette kan være uriktig. Men synes kjøringa i gr 1 og 2 er mye mer på grensen og intens enn i nr 4 f eks. Der er det mer klovneri med å kapp kjøre med en bmw og kle på sykkel og guppe uniform og leke politi? Hva fan er det for et påfunn jaja. Men magnus det går å svinge i 250+ ,men du må ta i! hehe Og det nytter ikke med en orginal sykkel med slapt oppsett og bremser og etc. Men med skikkelig sykkel er det ganske mye mer å gå på en man skulle tro.. Håper jeg ikke finner ut hvor grensen går enda på noen år.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tøffe og med den filmen fra paris er at han gjør det med en gsxr1100 fra tidlig 90 tallet og ghost rider gjør det på en 2004 5

gsxr.. Og tro med syklene har utviklet seg litt disse åra, både i effekt og ikke minst i bremser og generell stabilitet og kjøreegenskaper. Den gamle er som en 323 fra 92 og den nye som en 03 m3..:-)

Det synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelen er en Kawa ZX10R. Opptaket er gjort i Frankrike eller Italia, husker ikke helt. Verste av allt var at Kawasaki brukte denne i en reklame sak, men ble ikke noe av det mener jeg å huske. Leste dette på www.bike.no for noen år siden. Flere som er der btw? Jeg er Tsbusa der og, vært der siden 03/04 elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...