NeonMuffler Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 hei, har en e34 med el vinduer, men er det mulig å få dem til å gå fortere opp og ned? synes dem er litt treige, hvertfall hvis jeg samenligner med andre merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 slenger meg på denne her.. Turbo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 om jeg har turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Nei, tror han mente vi skulle sette turbo på vinduene våre.. Støtter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 hehe, ja, høre litt plystring når du får ned vinduene veit det går ann, men veit bare ikke hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 åja helt enig! Hos meg går det ene vinduet ekstra treigt også, bruker dobbelt så lang tid som det andre! Er vel en genial måte å fikse dette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Det er ikke verre en å smøre vindusheis-mekanismen med fett/grease... Eller plukke ut el-motoren å gi den en real rens å nytt fett/grease. På noen biler er vindu pakningen gåen eller rustet slik att den er "trangere" enn før å holder vinduet igjen når det skal bevege seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 er ikke det jeg tenker på, selvom det funker sikkert litt. tenker på å gi el motoren litt mere futt, slik at de går mye fortere ned og opp har sett en video av noen som mekka det på sin bil, og det funka rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 legg opp 2 ekstra ledninger og paralellkobble motorn og la den få smake litt 24 volt spørs hvor lenge d holder Edit: en kompis av meg hadde alltid med seg et 24v batteri bak i sin rekord 2.0s som han kobblet på med startkabler hvis den ble litt sur og ikke startet fikk fart på startern kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 men trege vinduer er vel fortsatt bedre en sveiv... hvorfor ha så dårlig tid? Men noen som vet hvorfor "automatisk opp\ned slutter og fungere når døren åpnes eller står åpen? Kan dette endres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Det at vinduene stopper når man åpner døren er nok bare fordi bilprodusenten vil det. På firmabilen (VW Crafter), som forøvrig er en drittbil av dimensjoner, der stopper de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 legg opp 2 ekstra ledninger og paralellkobble motorn og la den få smake litt 24 volt spørs hvor lenge d holder Edit: en kompis av meg hadde alltid med seg et 24v batteri bak i sin rekord 2.0s som han kobblet på med startkabler hvis den ble litt sur og ikke startet fikk fart på startern kan man si Et 24V batteri er nytt, forklar mer? Paralellkoble med 2 12V kabler fra samme batteri blir ikke 24V, da må man ha to batteri i serie og ta pluss fra ene og minus fra andre batteriet. På E34en jeg hadde var alle vinduene veldig raske sammenlignet med andre bilmerker, men jeg husker jeg måtte smøre opp ene bakvinduet da det var mye tregere enn resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hva jeg skrev i 2008 har jeg ingen forklaring på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 men trege vinduer er vel fortsatt bedre en sveiv... hvorfor ha så dårlig tid? Men noen som vet hvorfor "automatisk opp\ned slutter og fungere når døren åpnes eller står åpen? Kan dette endres? Automatiske vinduer har en stopp bryter som kutter strømmen tror jeg. Holder på å sette opp elektriske vinduer på min e34 der jeg holder på å smøre opp og renser motorene før jeg setter dem inn igjen. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå