Gå til innhold

(E34) raskere vinduer?

NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke verre en å smøre vindusheis-mekanismen med fett/grease... Eller plukke ut el-motoren å gi den en real rens å nytt fett/grease.

På noen biler er vindu pakningen gåen eller rustet slik att den er "trangere" enn før å holder vinduet igjen når det skal bevege seg :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg opp 2 ekstra ledninger og paralellkobble motorn og la den få smake litt 24 volt :lol:

spørs hvor lenge d holder

Edit: en kompis av meg hadde alltid med seg et 24v batteri bak i sin rekord 2.0s som han kobblet på med startkabler hvis den ble litt sur og ikke startet :shock:

fikk fart på startern kan man si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...
  • 3 weeks later...
legg opp 2 ekstra ledninger og paralellkobble motorn og la den få smake litt 24 volt :lol:

spørs hvor lenge d holder

Edit: en kompis av meg hadde alltid med seg et 24v batteri bak i sin rekord 2.0s som han kobblet på med startkabler hvis den ble litt sur og ikke startet :shock:

fikk fart på startern kan man si

Et 24V batteri er nytt, forklar mer? Paralellkoble med 2 12V kabler fra samme batteri blir ikke 24V, da må man ha to batteri i serie og ta pluss fra ene og minus fra andre batteriet.

På E34en jeg hadde var alle vinduene veldig raske sammenlignet med andre bilmerker, men jeg husker jeg måtte smøre opp ene bakvinduet da det var mye tregere enn resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men trege vinduer er vel fortsatt bedre en sveiv... :P hvorfor ha så dårlig tid?

Men noen som vet hvorfor "automatisk opp\ned slutter og fungere når døren åpnes eller står åpen?

Kan dette endres?

Automatiske vinduer har en stopp bryter som kutter strømmen tror jeg.

Holder på å sette opp elektriske vinduer på min e34 der jeg holder på å smøre opp og renser motorene før jeg setter dem inn igjen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...