Brekke Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Luftinga er ferdig! den selges nå. Heisann. jeg skal selge min e36. Navn: Bmw 320i Kaross: sedan Modell: 1991 Farge: 244/7 Sterling silver KM: 254 000 Eu ok: Rundt september oktober tider tror jeg det var, forrige eier gjorde dette før jeg overtok den! Utstyr: 60/30 supersport fjører Gule koni gass dempere justerbare i stivhet Mtech Frontfanger (orginal, med den lille svarte orginale leppa) Mtech Bakfanger (Orginal, plass til dobble potter i diffuser) Mtech speiler (Orginale) Mtech side skjørt (Uorginale, ligger hos lakkern og blir IKKE lakka før salg) Mtech baklykter (Orginale hvite og røde selfølgelig) Mtech støtlister (Orginale) Lykte senker ("øyelokk" usikker på merke, kjøpt på koed) KN Filter (KIT) Hvite blinklys på sider og foran Felger: 16" orginale bmw 5 eika 15" Orginale bmw "masse eiker" (Står vinter dekk på begge felg setta! Stand: Positiv info: Motor sviver pent og starter altid. ingen problemer med den. Allen tid bilen ikke er helt i stand enda så er det en fryd å kjøre! Negativ: 1. Det trenges omlakkering fra lister og ned på bilen, da det var rust her før men jeg pussa det ned å lakka med boks i orginal farge over midlertidig. 2. Rattet rister litt (mest sansynlig avbalansering som skal til) 3. Det er en ulyd i baken på den, er ikke helt sikker på hva som er problemet egentlig, har ikke fått sjekka det, muligens foringer eller dempere som ikke er skrudd ordentlig til. 4. Det trengs ny vifte motstand(vifta fungerer bare på 4 hakket, koster 150 kr hos skrapen evt for "ny") 5. Litt slitene stoff seter, med få hull 6. ganske slitene bremser for det meste bare små mangler. Bilen befinner seg i sandefjord/vestfold! Har lite med bilder for øyeblikket. men om interessen kommer så kan jeg ordne fler Jeg tar gjerne imot forslag til pris også. Post her om dere er intereserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 Ingen som kan tenke seg en bil med den rette stylinga? :*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Spiller det noen rolle? Du lufter jo bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Spiller det noen rolle? Du lufter jo bare... Iom at Brekke bare lufter salget av bilen, og du ikke er intressert kan vel du bare holde helt tyst? Takk til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Takk for den spiritus Og ja, bilen SELGES nå. ikke bare vurderes. mvh Brekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 hva tenkte du å be om for denne da? 30 +-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 hva tenkte du å be om for denne da? 30 +-? Er ikke helt sikker enda. men ville tippa minimum 30k syns den er verdt det. Men jeg er altid åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Oppdatering: Sommer dekk er satt på 16" orginale bmw felgane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 du vet bilder selger.. så knips noen greie noen å sleng ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 legger inn et bud på 20k.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 legger inn et bud på 20k.- Unødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 legger inn et bud på 20k.- Unødvendig.. et sted må det starte. så godtar det som en start. men den kommer ikke til å bli solgt for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg