Gå til innhold

hvordan ta av rattet i e36??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heheh, skal ikke akkurat sitte så sykt. Hadde av mitt nå i uka, og på igjen i dag.. Greit at man må ta i, men gikk jo med 16mm pipe med forlenmger og skralle...

Skrevet
brukte riktig pipe trykkluft fungerte ikke prøvde det hehe.. helt utrolig og det satt hehe..(sitter)

Feil trykkluftverktøy da ;) eller standard i fleste tilfeller.

Har du en kompressor, eller nok luft\stor nok tank har du mulighet til 3/4" slange og muttertrekker (Og 3/4" mutertrekker, ikke 1/2" som er vanlig) Da skal det gå, går det ikke da så duger ikke kompressoren ;)

Om du ikke har tilgang til dette dra på et lastebil verksted. De gutta har utstyret i orden.

Skrevet
brukte riktig pipe trykkluft fungerte ikke prøvde det hehe.. helt utrolig og det satt hehe..(sitter)

Feil trykkluftverktøy da ;) eller standard i fleste tilfeller.

Har du en kompressor, eller nok luft\stor nok tank har du mulighet til 3/4" slange og muttertrekker (Og 3/4" mutertrekker, ikke 1/2" som er vanlig) Da skal det gå, går det ikke da så duger ikke kompressoren ;)

Om du ikke har tilgang til dette dra på et lastebil verksted. De gutta har utstyret i orden.

Eg har 1 1/2" muttertrekkar og STOR tank på arbeid...kan komme her og få låne den :whistle:

Skrevet
[

Eg har 1 1/2" muttertrekkar og STOR tank på arbeid...kan komme her og få låne den :whistle:

Hmm, da blir det 1 av 2, enten løsner mutter, eller så river man av akselen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...