gnmfr Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Får ikke av rattet i e36min den bolten i midten sitter som faen er det noen triks for å få denne av..
steinar84 Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 ta ut nøkkelen av låsen, slik at den går i rattlås, sett på pipe, liten forlenger og ei latmansarm. og ta i.
gnmfr Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 skjønner ikke det stefaren min på 90kg la hele vekta si på latmannsarmen men det gikk faen ikke da heller:(
gnmfr Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 da trang jeg ikke hjelp lenger:D fikk rundet den hehe..
Riefarn Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 fikk rundet av mutteren? brukt for stor nøkkel da eller? Den skal da ikke sitte så sinnsykt den mutteren der egentlig...
gnmfr Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 brukte riktig pipe trykkluft fungerte ikke prøvde det hehe.. helt utrolig og det satt hehe..(sitter)
vetu03 Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Heheh, skal ikke akkurat sitte så sykt. Hadde av mitt nå i uka, og på igjen i dag.. Greit at man må ta i, men gikk jo med 16mm pipe med forlenmger og skralle...
Cumberdale Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 prøvd jeg også, med hjulkryss. tok i så jeg nesten sprakk, men det rikket seg ikke
TheBirg Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 brukte riktig pipe trykkluft fungerte ikke prøvde det hehe.. helt utrolig og det satt hehe..(sitter) Feil trykkluftverktøy da eller standard i fleste tilfeller. Har du en kompressor, eller nok luft\stor nok tank har du mulighet til 3/4" slange og muttertrekker (Og 3/4" mutertrekker, ikke 1/2" som er vanlig) Da skal det gå, går det ikke da så duger ikke kompressoren Om du ikke har tilgang til dette dra på et lastebil verksted. De gutta har utstyret i orden.
Bjørn 320 Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 brukte riktig pipe trykkluft fungerte ikke prøvde det hehe.. helt utrolig og det satt hehe..(sitter) Feil trykkluftverktøy da eller standard i fleste tilfeller. Har du en kompressor, eller nok luft\stor nok tank har du mulighet til 3/4" slange og muttertrekker (Og 3/4" mutertrekker, ikke 1/2" som er vanlig) Da skal det gå, går det ikke da så duger ikke kompressoren Om du ikke har tilgang til dette dra på et lastebil verksted. De gutta har utstyret i orden. Eg har 1 1/2" muttertrekkar og STOR tank på arbeid...kan komme her og få låne den
TheBirg Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 [Eg har 1 1/2" muttertrekkar og STOR tank på arbeid...kan komme her og få låne den Hmm, da blir det 1 av 2, enten løsner mutter, eller så river man av akselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå