Eirik Viste Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 Kjøpte denne kassen for å sette på en 91 mod 325ia. Men den var ikke lik. Har ikke bruk for den. Den skal være i orden. Er fra en 91 mod M50 525ia som hadde gått ca 180 000 km. Er usikker på om det er en 4 eller 5 trinns kasse. I følge en Bentley manual jeg har, så er kanskje denne kassen en 4 trinns.(USA biler). Hvis noen vet noe mer, er jeg glad om du kan skrive et par ord. Er usikker på om M50 motorene også ble levert med 4 trinns kasse. Selges for 1.200 kr + frakt. Eirik. 92 22 65 44.
Eirik Viste Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Bumper denne fram igjen for at mr.turbo kan se bilder av kassen.
Eirik Viste Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Jeg kjøpte kassen fra som sa den var fra 525 91 mod. Men siden kassen ikke passet med min 325 91 kasse, tenkte jeg at det kanskje kunne være fra en m20. Men tror nok ikke det. Den er altfor lang og stor til det. Det beste er om du kan lese nummerskiltet og se om kassen ellers ser lik ut som den du har. Kassen ligger i Tyskland igjen, og jeg tar den ikke med uten at du er sikker på at den er lik din. Først om en god uke kan jeg selv se nærmere på kassen. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå