Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Har masse brytere. Hvem rele tenker du på? Har GM om RM stor type.
Zaphod Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Hmm, er ikke det samme greia da Får ikke bremsekraft på venstre siden grunnet at det er en ventil i abs-enheten som er gåen fikk jeg beskjed om.
Sir Hofstad Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Aggregatet du mener. Prøvd å koble av strøm, koble til og brå bremse?
Sir Hofstad Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Da har jeg levert 1 stk sportsinteriør til E36. Stod i 2 timer og renset for at det skulle se nytt ut, og kjøper var fornøyd
Zaphod Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Ikke som jeg vet om nei, har slitt med dette ganske lenge. Har hatt den inn på emm-sport her i trondheim og annet annet verksted i namsos, hvor det ble det konstatert at det var en ventil som var gåen Litt vanskelig å teste dette å nå etter som jeg mangler motor for øyeblikket
Sir Hofstad Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Oppdatert og med navn på de som handler. kan de som lurer ta kontakt og høre hvordan det er å handle av meg. FULL garanti på at alt er i orden ved mottak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå