Deep Dish Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 du må nok i fengsel og du får en saftig bot.. Man får ikke både fengsel OG bot. Man får enten bot eller fengsel.!
RogE36R Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Visst får man begge deler.. Om man fyllekjører får man fengsel to år inndragning PLUSS 10% av forrige års inntekt i bot
Deep Dish Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Visst får man begge deler..Om man fyllekjører får man fengsel to år inndragning PLUSS 10% av forrige års inntekt i bot Hmmmm... Trodde at hvis man fikk fengselstraff, så fikk man ikke bot i tillegg, da dette blir dobbelstraff.! Men det er mulig jeg tar feil...
RogE36R Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Jo klart man får det... Hører jo så og si til dagen om folk som får fegselsdommer og Bøter, erstatninger, osv i tillegg
Werther Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Visst får man begge deler..Om man fyllekjører får man fengsel to år inndragning PLUSS 10% av forrige års inntekt i bot Ved kraftig promille straffes det med ubetinget fengsel og en bot tilsvarende en og en halv ganger brutto månedslønn. Men blir jo nesten samme summen uansett...
RogE36R Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Visst får man begge deler..Om man fyllekjører får man fengsel to år inndragning PLUSS 10% av forrige års inntekt i bot Ved kraftig promille straffes det med ubetinget fengsel og en bot tilsvarende en og en halv ganger brutto månedslønn. Men blir jo nesten samme summen uansett... Ok godt mulig det men var 10% vi kom fram til når en dette skjedde med en bekjent.. Uansett en pris som svir kraftig på pungen å forhåpentligvis får fyllekjørere til å tenke, har derimot mer med følese for trådstarter.. fartsovertredelser kan skje den beste, fort gjort
336mik Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Ikke bot for høy promille nei. Lav promille=bot. Høy promille=fengsel. Mulig man kan få betinget i tillegg til bot for lav promille da.
BreitBau Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Skjønner ikke det her.. Kompisen min ble tatt for mistanke.. Fengsel + bot.. 1. gangen var det bot + betinget..
martsimo Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 kjenner flere som er tatt for både å ha kjørt ALT for fort og folk som er tatt med promille.. De jeg kjenner har fått både bot og fengsel.. Så det at dobbelstraff ikke er lov tror jeg ikke stemmer helt..
Buddy Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Gidder ikke TRÅKKE på folk som er nede ass..Tror desverre du har rett i det du skriver.. Er vel fengsel også det ja..? nei , men mister lappen ialefall 6 mnd. og bot. kjipt dette... men du har deg selv å takke ,aldri lett å vite hvem som er sivil osv :S
mbkomfort Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Er usikker på om du må sitte inne eller får betinget fengsel, slipper kansje å sitte inne siden det var 60sone, hadde det vert i 50grense hadde det sikkert blitt å sitte inne. Bot +fengsel er normalt ved høy promille. Uansett er du uten lappen i minimum 6mnd.
wicky124 Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Føler med deg...ble tatt i 142,5km/t..regna med at jeg mista den i 3-5mnd sa han UP-fyren...pluss bot..ekle saker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå