kanutten Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 du får den straffen du fortjener.. kjøre i den hastigheten i 60 sone er heilt idiotisk...
Dirty Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Hva er poenget med tråden sier du .?? det skal jeg fortelle deg "HVA KAN JEG FORVENTE AV STRAFF ? BOT? " spørr trådstarter om . ikke hva dere mener om alt annet Shit. Og forresten her jeg bor. er det noen 60soner er rettfram og bare trær. her kunne det glatt være 80 uten noen problemer. Men det er jo klart må bare få hengt han, tenk å kjøre så fort nei fysj æ mæ
Thunder Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Han kjørte ikke bare for fort. Han kjørt altfor fort! Det var det han gjorde. Han bør gjerne heller høre med advokat hva han kan forvente seg av straff heller enn å spørre her inne hva han vil få for straff. Han har nok allerede blitt forspeilet av politiet hva han kan vente seg av straff. Jeg velger å tro at det er gjengs oppfatning her inne at det ikke er akseptabelt å kjøre så fort som trådstarter her har gjort. Når man kjører det dobbelte av hva som er tillatt fartsgrense så må man regne med at det blir reaksjoner av det.
Dirty Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Skjønner hva du mener og vil fram til. MEN vil ikke si 114 er fort der han kjørte. selv om det høres jo rimelig mye ut siden det er en 60 sone. nei han fikk mange godesvar om hva kan kan vente seg av straff da. men alltid noen som må trykke han lenger ned i dritten. du har vel aldri kjørt fort du ?
mEhE Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 rart det med de voksne gamle særingene som glemmer at dem selv har vært kalv.. når du kjører forbi en bil,setter du da bilen i 5 gir å kjører forbi i snegle fart? er normalt og komme opp i høy fart når man kjører forbi vettu.
Dirty Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 rart det med de voksne gamle særingene som glemmer at dem selv har vært kalv..når du kjører forbi en bil,setter du da bilen i 5 gir å kjører forbi i snegle fart? er normalt og komme opp i høy fart når man kjører forbi vettu. Hehe nei må kjøre seint , slik at det er mulighet for det kan komme en annen bil å kjøre i dag
Azeton Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 rart det med de voksne gamle særingene som glemmer at dem selv har vært kalv..når du kjører forbi en bil,setter du da bilen i 5 gir å kjører forbi i snegle fart? er normalt og komme opp i høy fart når man kjører forbi vettu. Hehe nei må kjøre seint , slik at det er mulighet for det kan komme en annen bil å kjøre i dag kjøre idag, og kjøre forbi i morgen?
joris Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Kompis av meg sitter nå inne etter å ha forsøkt å kjøre fra 4 politibiler på sykkel.. Kanksje ik så lurt det heller, men det var ikke poenget. Han fikk 4 uker fengsel og IKKE bot. Det til tross for hastigheter over 200 i 80/100 sonen. Så bot får du nok ikke. PS: Pappagutt kan man være også i voksen alder..
Dirty Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Kompis av meg sitter nå inne etter å ha forsøkt å kjøre fra 4 politibiler på sykkel.. Kanksje ik så lurt det heller, men det var ikke poenget.Han fikk 4 uker fengsel og IKKE bot. Det til tross for hastigheter over 200 i 80/100 sonen. Så bot får du nok ikke. PS: Pappagutt kan man være også i voksen alder.. hvordan klarte de å stoppe han har en kammerat som sitter inne nå 210 i 80 sone. og en kammerat som just kom ut fra fengselet. og en annen en som skal inn nå godt jeg kjører fint
Dirty Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 rart det med de voksne gamle særingene som glemmer at dem selv har vært kalv..når du kjører forbi en bil,setter du da bilen i 5 gir å kjører forbi i snegle fart? er normalt og komme opp i høy fart når man kjører forbi vettu. Hehe nei må kjøre seint , slik at det er mulighet for det kan komme en annen bil å kjøre i dag kjøre idag, og kjøre forbi i morgen? hehe te helga ? skulle være "deg"
Azeton Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Sånt som skjer, de fleste av kompisene mine har mistet lappen også.. Jeg har vært litt mer heldig. Men takker gud for at de måler gjennomsnitt fart og ikke toppfart med sivilbil 65-132 km/T i 70 sona. Var forbikjøring..
bmwhans Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 rart det med de voksne gamle særingene som glemmer at dem selv har vært kalv..når du kjører forbi en bil,setter du da bilen i 5 gir å kjører forbi i snegle fart? er normalt og komme opp i høy fart når man kjører forbi vettu. MÅTTE du opp i 34 km/t mer enn det du trodde det var for å komme forbi a? Har klart å kjøre forbi biler i 80 sona i 95 jeg.. Begrensa hvor høy fart man MÅ opp i.
elling Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Hadde det vært snakk om gjennomsnitsmåling i 60 sona hadde jeg vell hivi meg på lynsjemobben her.. men en forbikjøring på rettstrekke med gode kjøreforhold og en sprek bil, så er det fort gjort.. spesielt hvis han trodde at det var 80 så er ikke 114 så ille.. litt mye kanskje men dog Uansett surt, og en lærepenge, for alle og enhver..
mEhE Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 MÅTTE du opp i 34 km/t mer enn det du trodde det var for å komme forbi a? Har klart å kjøre forbi biler i 80 sona i 95 jeg.. Begrensa hvor høy fart man MÅ opp i. ikke lange tida fra 80- 114km\t . sikrere og komme raskt forbi og så bremse ned istedenfor å kjøre som en snegle å bruke 2\3 av strekninga. men nå gidder jeg ikke å sitte og forsvare meg.. hadde ordtlig uflaks men gjort er gjort og jeg må bare ta smekken på fingrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå