steffen- Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 noen smakebiter. alt er ikke oppe og går enda, men blir nok det i løpet av uka. ; ) mangler og sette inn emblemene på listene på døra. gjøres lit at jeg får kjørelys igjen alt lys utenom park er borte :S nye bilder : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Ser bra ut Håper du finner ut av lysproblemet ditt. Synes det er noe rart med bildene dine. Er størrelsen justert på noe måte? Ser nok bra ut imorgen med skikkelig kamera M-tech pakken ble rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Se der ja! Ser bra ut Kommer du på onsdag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 lysproblemmet skal være fikset innen mandag : ppp hehe. skal ta bedre bilder i morra onsdag. greit det. hvor og når? :pp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Vikingskipet kl.19:00! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 høres greit ut det : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Hvor mye ga du for lakkeringen av bilen? Og hva gjorde du av jobb selv før lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Har du de ru listene foran og bak? Hvis du har det, anbefaler jeg de glatte Ellers så bilen strøken ut! Men ikke helt min smak i felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 lakkeringa fikk jeg billig. han pusset ned bilen og la på nytt det er noen skjønnhetsfeil i lakken nå, men dette skal bli fikset om 2 uker da lakkeren ville at alt skulle tørke litt først. angående lister så har jeg ikke tenkt over det frontffanger er veldig fin. sideskjørt var 1 cm for lange men dette ble fikset av lakkere. bakfangern er ikke sånn den skal være, men dette må man kunne for og se. og den har du bumper.. litt kjedelig synes nå jeg da. men helheten av bilen sammen med lyktene ble bare porr. felgene er de som fulgte med bilen. har tenkt på nye men lomme boka strekker ikke så langt fortia. da jeg har brukt alle pengene jeg har spart opp siden desember. jobber da bare en dag i uka. og det er natt til lørdag. neste nå er syden tur. vis det blir mye penger i kassa så blir det nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 da har jeg noe kjøre lys. et foran og et bak samt et tåkelys som lyser hele tiden.vis det ikke er feil watt bare, bilen skal på verkstedet i morra de fikser alt der. stille inn lysene og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 jøss, ble jo veldig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 jøss ferdig nå ja... fram med plastfornyer og få den sorte glansen i lister igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 ja må vell gjøre det rundt vinduene osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Ai ai ai, nydelig e36 coupe det der ja 18"? hva med dekk dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå