Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen smakebiter. alt er ikke oppe og går enda, men blir nok det i løpet av uka. ; )

sbwscezy7xjhp8a6djsa.jpg

oqxgk88dnh5v998t9ol5.jpg

lvatfiqddtcfi8o3izzp.jpg

lfqvk06gt1s0ap57niws.jpg

mangler og sette inn emblemene på listene på døra. gjøres lit at jeg får kjørelys igjen ;) alt lys utenom park er borte :S

nye bilder : )

ibwx8s6rnxxyiiqcm0j7.jpg

9imh6x7ce586on5s0t94.jpg

2ht0026hwu3hnoltkkn0.jpg

sjt2aa18sndib7iea328.jpg

Skrevet

Ser bra ut :) Håper du finner ut av lysproblemet ditt. Synes det er noe rart med bildene dine. Er størrelsen justert på noe måte? Ser nok bra ut imorgen med skikkelig kamera :) M-tech pakken ble rå ;)

Skrevet

Har du de ru listene foran og bak? Hvis du har det, anbefaler jeg de glatte :)

Ellers så bilen strøken ut!

Men ikke helt min smak i felger ;)

Skrevet

lakkeringa fikk jeg billig. ;) han pusset ned bilen og la på nytt ;) det er noen skjønnhetsfeil i lakken nå, men dette skal bli fikset om 2 uker da lakkeren ville at alt skulle tørke litt først.

angående lister så har jeg ikke tenkt over det :P

frontffanger er veldig fin. sideskjørt var 1 cm for lange men dette ble fikset av lakkere. bakfangern er ikke sånn den skal være, men dette må man kunne for og se. og den har du bumper.. litt kjedelig synes nå jeg da. men helheten av bilen sammen med lyktene ble bare porr.

felgene er de som fulgte med bilen. har tenkt på nye men lomme boka strekker ikke så langt fortia. da jeg har brukt alle pengene jeg har spart opp siden desember. jobber da bare en dag i uka. og det er natt til lørdag.

neste nå er syden tur. vis det blir mye penger i kassa så blir det nye felger :P

Skrevet

da har jeg noe kjøre lys. et foran og et bak samt et tåkelys som lyser hele tiden.vis det ikke er feil watt bare, bilen skal på verkstedet i morra ;) de fikser alt der. stille inn lysene og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...