Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke peil.. men tror faktisk det er flere som møter opp på trackday med rana gatebil nå på lørdag, enn som møter på bmwccn..

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe.. du e bra gira på å kjør femti mil før å få kjør en dag.. :P

Han har ikke noe valg. Må jo lære seg å kjøre :wink:

jasså ja!!!

Treffet på ACR var helt fortreffelig godt vær og mange kule biler, min bil begynte desverre å fuske før jeg drog til oppover :cry: så jeg stilte uten bil, men kommer sterkere tilbake!!

Til Espen bilen min er nå satt opp helt annerledes med skikkelig dempere, foringer osv osv sist så kjørte jeg klinke orginalt med dempere som hadde stått på bilen siden den var ny, det gjalt vell de fleste foringer osv også. En dag så får du en sølvgrå BMW M3 i speilet og da må du bare prøve å gire ned :twisted:

Skrevet

jahaja.. fikk da femti runder med dieseln i dag.. var kjempegøy.. grusa en wrx og et par s13:P og wankelgutta fra mosjøen plagdes som bare fy..

Skrevet
bmwccn er jo kjedelige treff i forhold til blanda merke treff..

Hver sin lyst. Tar heller et rent BMW treff enn å se på japseplasten runde etter runde.

M3'n er dessverre på verksted, så ble ikke noe treff på meg. Hadde det vært BMWCCN hadde jeg i det minste fått med meg treffet som tilskuer. Det hadde jeg aldri gidda på gatebil.

Skrevet

hver sin smak ja.. =) va gøy som fy=) tror vi må tyne ut mer på elektronikken.. :P

ble lang i maska han med wrx sti'n som ikke klarte dra ifra dieselstasjn.. :P

Skrevet
Noen som observerte min bil? svart e30 som det sto KNA i bakruta :lol:

jepp.. var ute samtidig som deg flere ganger.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...