RubenD Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 gts skjørtene er fortsatt til salgs. Kan sendes på neste lørdag. Høyeste bud til da får de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520i Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 har du bilde av vingen på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 har du bilde av vingen på bil? Skal fikse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 heidu! vet du om vingen passer til min e30 325 88mod 4-dørs? isåfall skal jeg ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Kor mye er budet komt på gts sideskjørtene da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 heidu! vet du om vingen passer til min e30 325 88mod 4-dørs? isåfall skal jeg ha den Den passer ja. Bilde av vingen på bil (ligger bare oppå) By i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Kor mye er budet komt på gts sideskjørtene da?hehe Har ingen bud så vi kan begynne på 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 hva slags bil er gts skjørtene til? send svarpå pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eviltoy Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Jeg kjøper vingen for 600Kr om du kan sende den i morgen Håper du gir svar fortest mulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Jeg kjøper vingen for 600Kr om du kan sende den i morgen Håper du gir svar fortest mulig:) vingen ble desverre hentet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå