Johnsen Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=13105853 Fin sak dette. Noe kostbar, men!
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Jepp, dette er den peneste BMW'n syns jeg . Uten å ha sett eller prøv denne, så syns jeg ikke denne prisen ille. Synd at man ikke har plass... .
Mexos Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Pen bil. Ja prisen er vel grei nok den? KUnne tenkt meg en sånn
photowerkz Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Denne stod at var solgt den-og-den datoen klokka 16:00 hvis ingen kom med bedre bud. Så ble den plutselig til salgs igjen, og bildene med rustskadene ble lagt til. Bildene hvor den er strøken ser ut som de er fra når bilen er ny, mens sannheten er nok ikke fult like roserød. Har lenge sett etter en fin 6 serie, og denne fristet ENORMT - helt til jeg så halve taket boblende opp med rust :-/
Johnsen Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Ja det har du faktisk rett i, de første bildene ser nok noe tidlig 90-talls ut! Jeg veit ikke helt hva som feiler taket? Trenger jo ikke være alvorlig rustskade selv om lakken har boblet seg!?
Deep Dish Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Ja det har du faktisk rett i, de første bildene ser nok noe tidlig 90-talls ut! Jeg veit ikke helt hva som feiler taket? Trenger jo ikke være alvorlig rustskade selv om lakken har boblet seg!? Bilen har nå "nytype" skilt og gule oblater, så det kan ikke være så mange år siden bildene er tatt.!! Var det ikke gule obalter i fjor.?
Deep Dish Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Nytypeskilt??? D der? Ja, det som kom i 2002 før nåværende skilt med flagg (som kom 1.nov 2006).!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå