Riefarn Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Er på desperat jakt etter svarte silikonslanger, 2stk 76mmx76mm skjøter. Har vært i kontakt med og sett hos turbofun, gundersen motorsport, maxam-tuning, men disse har bare stygge blå. Har også sendt forespørsel til Protrim, men disse svarer ikke. Noen som vet om hvor de kan ha dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Da blir det vel ebay da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Prøvd TESS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 hadde ikke svarte på ebay, men bestilte en rød, så får jeg heller kjøpe svarte når det dukker opp.... 40kr. ink frakt er en ganske annerledes pris enn hva norske butikker opererer med gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 fant svarte nå gitt... typisk... hehe.. bestille ett par slike da... billig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Hvis du ikke hadde funnet vet jeg klracing.se har et bra utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 legger siden i favoritter uansett jeg, så vet jeg til neste gang! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Fikk tak i min på vangbo jeg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå