Sir Hofstad Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Mulig jeg må selge "drømmebilen". http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... t=hofstads Tar i mot bud. Mangler: 1 knekt stag i takluke, nytt taktrekk følger med. Indre styreledd venstre side foran, og begge lenkearmer foran. (Bremseskiver bak). Kan lese tråden og bedre 325 til rimelig pris tror jeg er vanskelig å finne... Selges grunnet konas uvettige forhold til fotobokser og parkeringsautomater F... ta a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Neineinei Johnny, dette er ikke lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 hva er prisen det er snakk om her da? står kompressor i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Har bilen vært skiltet i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Kom som flyttelass med en nordmann som kjøpte bilen i Kuwait ny. Siden hadde han den til 2005, hvor den stort sett har stått parkert i garasje uten skilt. Men nå har jeg vært på jobbintervju i ettermiddag, og ble spurt om hva jeg ville ha i timen Så da ser det ut jeg kan beholde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg