Cumberdale Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 servo olje? iallefall så trenger jeg å vite om hvor dere kjøper deres. 520i e34 92mod. tipper det er usunt å kjøre når det ikke vises på peileren engang
Sir Hofstad Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Normalt Dexxron III , kan kjøpes hvor som helst da alle slik er laget etter samme standard. Grunnen til oljen blir borte er slangeklemmer under tanken.
Cumberdale Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Normalt Dexxron III , kan kjøpes hvor som helst da alle slik er laget etter samme standard.Grunnen til oljen blir borte er slangeklemmer under tanken. jasså.. tror det lekker rimelig heftig.. kjente på slangen istad og den var mjuk av olje, med et tjukt lag med støv rundt. takk for svar, sjekkes imorgen
Sir Hofstad Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Får gi oss en tilbakemelding da Grunn til jeg gir slik tipe er fordi alle jeg har skrudd på har vært slik
Riefarn Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Hva med Tranzmax Z. Funker vel denne også? Noe dyrere, men står oppgitt i Castrol`s smøretabell.
mY6 Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Oljen min var brun, med et skjær av rødt i seg. Er det normalt? Aner ikke om den noen gang er skiftet, men tror ikke det.
Cumberdale Skrevet April 23, 2008 Forfatter Skrevet April 23, 2008 Oljen min var brun, med et skjær av rødt i seg. Er det normalt? Aner ikke om den noen gang er skiftet, men tror ikke det. var det den olja jeg fylte nå også.. klemmene var forresten det som gjorde at olja rant ut. fikk satt på nye klemmer idag og vasket nedover. får vi håpe det blir tett og rent
Riefarn Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Transmax er syntetisk. Går å bruke denne forde eller? Eller er det mer til girkasser?
mY6 Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Oljen min var brun, med et skjær av rødt i seg. Er det normalt? Aner ikke om den noen gang er skiftet, men tror ikke det. var det den olja jeg fylte nå også.. klemmene var forresten det som gjorde at olja rant ut. fikk satt på nye klemmer idag og vasket nedover. får vi håpe det blir tett og rent Hvilken olje fylte du på med da?
Cumberdale Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Oljen min var brun, med et skjær av rødt i seg. Er det normalt? Aner ikke om den noen gang er skiftet, men tror ikke det. var det den olja jeg fylte nå også.. klemmene var forresten det som gjorde at olja rant ut. fikk satt på nye klemmer idag og vasket nedover. får vi håpe det blir tett og rent Hvilken olje fylte du på med da? Hm, ATF 322 eller noe fra Esso. var det dem hadde så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå