Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Normalt Dexxron III , kan kjøpes hvor som helst da alle slik er laget etter samme standard.

Grunnen til oljen blir borte er slangeklemmer under tanken.

jasså.. tror det lekker rimelig heftig.. kjente på slangen istad og den var mjuk av olje, med et tjukt lag med støv rundt.

takk for svar, sjekkes imorgen :wink:

Skrevet

Oljen min var brun, med et skjær av rødt i seg. Er det normalt? Aner ikke om den noen gang er skiftet, men tror ikke det.

Skrevet
Oljen min var brun, med et skjær av rødt i seg. Er det normalt? Aner ikke om den noen gang er skiftet, men tror ikke det.

var det den olja jeg fylte nå også.. klemmene var forresten det som gjorde at olja rant ut. fikk satt på nye klemmer idag og vasket nedover. får vi håpe det blir tett og rent :wink:

Skrevet

var det den olja jeg fylte nå også.. klemmene var forresten det som gjorde at olja rant ut. fikk satt på nye klemmer idag og vasket nedover. får vi håpe det blir tett og rent :wink:

Hvilken olje fylte du på med da?
Skrevet

Hvilken olje fylte du på med da?

Hm, ATF 322 eller noe fra Esso. var det dem hadde så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...