Gå til innhold

Startproblemer - Bmw 116i 2005

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var leit, håper det ordner seg raskt for deg! Får bare krysse fingerene for at en rask diagnosetest avslører feilen, som forhåpentligvis er liten. Må være skikkelig surt med en såpass ny og tilsynelatende god bil.

Ellers må jeg bare få si at dette også var rystende lesing :o . En 3 år gammel bil skal -ikke ikke- stoppe sånn uten videre. Helt utrolig.

Avhoppa registerkjede den mest vanlige feilen!? Hva slags ingeniører er det BMW har om dagen egentlig!? Jeg vet designfolka har innhalert noe de ikke burde, men jeg håpte ikke det gjalt den tekniske staben også? BMW har drevet med registerkjededrift på bilmotorene sine i snart et halvt århundre, man skulle tro de hadde lært. Kan ikke være så vanskelig å stille inn en robot riktig. De har jo hatt en eller flere feil med så godt som alle (om ikke alle) M-serie (non-S)motorer oppover i historien

Et sted må grensa gå, vi betaler ikke flere hundretusner for ikkeno. Produksjonsfeil er helt greit det, og man må også regne med det, men da tror man i det minste at det er noe mindre alvorlig enn f.eks reg.kjede.

Skrevet

Desverre betaler vi flere hundre tusen for ikke noe, i avgifter til staten . Men det burde jo selfølgelg ikke være store mangler med kjøretøyene vi kjøper forde ,men det er nok desverre vi som forbrukere som prøver ut en del ting for fabrikken ,og da hender nok slike ting som dette (hva en feilen er )

Skrevet

hehe, er nok blinklysvæske :)

Fikk høre at det mest sansynligvis var registerkjedet som hadde hoppet over. Vanlig feil å 1-serien, ja.

• 2 years later...
Skrevet

Drar opp denne igjen jeg, har Bmw gjort noe for å forebygge denne feilen? Har en 2007mod 116i og ble med ett litt bekymra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...