Gå til innhold

Min E46 323 Ci Topaz blau (Nye bilder 27.06)

Share

Anbefalte innlegg

Da var d min tur, fikk den hjem på søndag og kjører enda på tyskeprøveskilter :P

Bilen har hatt 1 eier før meg, med fult service hefte. Bilen har gått 57.383 akkurat nå.

Eneste er at det kun er del-skinn, ellers er bilen perfekt :P

Blien bærer preg at lite kjørt, samt ikke vinterkjørt. Foriger eier var en dame av modell 1939, så den har fått kjørt seg litt de siste dagene.

Fikk vaska bilen i dag, så tok likegodt noen bilder i samme slengen :D

IMG_1528.jpg

IMG_1529.jpg

IMG_1530.jpg

IMG_1531.jpg

IMG_1532.jpg

IMG_1533.jpg

IMG_1534.jpg

IMG_1535.jpg

IMG_1536.jpg

Har ikke hatt tid til å ta noen orntlige bilder, men her er noen:

DSC00332-1.jpg

DSC00328.jpg

DSC00332.jpg

DSC00333-1.jpg

DSC00334.jpg

Led 8)

19" CSL replica felger er også bestilt i denne finshen:

vb3tbm34.jpg

Mer planer for sommeren, mn vil ikke røpe så veldige masse enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har der!:)

En ting som jeg la merke til da, virker som den delen av lyktene som er på bakluken ikke er fra samma sett som led lyktene? Se foreks på mine lykter i tråden om bilen, eller på bildet av bilen med felgene som du har bestilt, som forøvrig var gromme! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke så mye for kun lyktene til bakluka. De gamle passer ikke sammen med ledlyktene, spesielt ikke når de er sota.

Nei, legger mer og mer merk til det. Plager meg ikke noe særlig enda. Mest pga jeg er jævlig fornøyd med bilen som den er.

Men ender nok opp med at jeg bytter dem, jeg pleier være veldig priken på slikt.

Litt planer:

Først og fremst felger, så har jeg bestil endel deler som jeg får med sjøfrakt i og med at jeg reiser vekk i 6 uker nå :?

Der ligger d blan carbon sidesjørt, carbon csl bakluke, carbon pansere.

og M-tech framme og bak, og noe mer kos.

Tror jeg må klemme på M3 speil også, se om jeg får tak i noen orginale eller om jeg må gå for replica speil.

Men i helvete så tett den bakpotta er? Er jo nesten ikke lyd i disse bilene.

Noen som har forslag til effekanlegg?

Jeg har tenkt litt på dette :http://www.uucmotorwerks.com/tse3/TSE3_COMPLETE.jpg

Evt innspill?

Også senking, når jeg klemmer på 19" felger?

Noen som har god/dårlig erfaring med noen sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken har slått meg, men planen er og få det godtkjennt så hvordan er det å få dem TUV godkjennte? Altså betaler ikke over 7000 for noe senking.

Ingen som har noen gamle senkefjærer jeg kunne fått lånt, så bare fått at bilen var senka i vognkorte, så klemme over coilovers uten TUV.

Men er i dubai nå så blir ikke gjort noe på en stund. Inni helvette på 1 min så jeg 3 x BMW M6, 1 cab hvite, 1 estoril blå og en rød.

Har ikke sett så mange av den nye M3n men kan tryggt si at Porche Cayenn er fattigmans bil her nede, ser ihvertfall 3-4 når en ser ut i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Meget pen bil!

MEN, jeg kan ikke helt skjønne hvorfor folk "sutrer" over at det bare er delskinn..

Jeg har fått delskinn /m sport i min, og jeg ville ALDRI ha hatt full skinn... Skinnet blir jo supervarmt om sommeren og superkaldt om vinteren.. Jeg har jo allerede merket hvor varmt skinnet blir bare i sidestøttene. Bare det var ille nok for meg.

Evt, se om du får byttet til deg alecantra-skinn (hvis det ikke er det du allerede har). Det er penere, etter min mening, enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen coupe!

Men liiitt skeptisk til at ei dame født i -39 har montert de sota blinklysene :)

Er nok en sønn elns som har disponert bilen.

hehe du har missforstått, bilen kom med oransje blinklysda jeg fikk den! Men jeg hadde alt klart med nytt sett når jeg fikk den :P

M-tech bak er på vei, med carbon diffuser?!?, Carbon sidesjørt er også påvei! M3 og CSL framfanger er også på vei :P klarte ikke bestemme meg!

Så blir litt carbon tema over bilen, har også bestilt komplett armlen og interiør lister i carbon! Lurer og få disse delvis lakkert i bilens farge, slikt det går litt carbon detaljer over hele bilen!

Får også CSL bakluke i carbon!

Har funnet meg et M3 skinn interiør jeg har lyst på, så må bare fikse frakta!

Målet er ikke å trø så mye stasj så mulig inn i bilen, målet er og få bilen til og se ut som at det var slikt den egentlig skulle bli levert! Takler ikke over styla biler!

Er det noe jeg ikke liker, evt ikke passer inn så blir det droppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...