Jonner'n Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 passer e36/34.. pluss sikkert noen fler.. ikke vært brukt, kun prøvemontert.. eneste er at det er noen små merker i den klumpen etter å ha satt den i skrutvinga for å løsne det leddet.. ikkenoe som har noe å si.. følger også med låsringer til å feste på undersiden. selges BILLIG. kom med bud! kan også byttes i et eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Faen da, bestillte meg en sånn igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Er den fra en Z3, eller er det en annen type? Hvorfor selge den? Når du prøvemonterte den, ble girspaken skeiv/på skrå/i vinkel når den stod i fri? Dette har noen shortshifter problemer med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 nei det er ikke den som er fra z3, den andre typen de har. Jeg kan ikke si jeg observerte at den ble skjeiv eller noe da den stod i fri. Det er mange som har denne shortshiften (ifølge gs) og ikke hatt noen dårlige tilbakemeldinger visstnok. grunnen til at jeg selger den, er fordi jeg også kjøpte en orginal shortshift- den fra z3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwJon Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 hvor mye skal du ha for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 neeeeeii... kom med et bud? den ligger nå bare her i skuffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 og siden du også heter jon, kan du få "navnebror rabatt"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwJon Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 200+ frakt så har vi en deal ekke vanskelig her i gårn.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 hehe.. har og en sånn jeg kan selge.. passa ikke på dieseln min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwJon Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 har sendt pm:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 hehe.. har og en sånn jeg kan selge.. passa ikke på dieseln min.. Om det er samme som jonner`n selger og til E36 så byr jeg deg 200,- + frakt Plugg69 Og jeg kan gjerne bytte til hvilket som helst navn for å få "navnebror" rabatt, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 hehe min er iallefall nå solgt til bmwjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 solgt.. sms 99404320 så fikser vi det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå