cultiva Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Jeg har ett lite problem ved pådrag av motoren min. Hvis jeg feks. trykker pedalen i bunn i 50kmt i 3gear og lar den jobbe ut hele registeret, akselererer den ganske ujevnt til tider. Det er der ved vanlig gasspådrag også. Det er ikke vanlig fusking. Det kan minnes som om det er en sylinder som ikke har samme kompresjon som resten. Det er ikke alltid den er sånn. Noen ganger kann det gå dager mellom at det er slik.Det er spesiellt når det begynner å bli litt varme i den. Jeg har prøvd dyserens uten hell. kompresjonen er lik på alle sylindrene. Noen som har vært ute for lignene eller har noen tipps?
cultiva Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Jaha... Noe ide om hvor mye motstand den giveren skal ha?
cultiva Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 må jeg ta en diagnos hos ett verksted for å finne ut om det er det som er gåent?
tobben! Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Høres ut som feil på en eller flere coiler spør du meg, spesielt hvis det kun forekommer når motoren har blitt varm. Omtrent identiske symptomer som jeg hadde. Jeg utførte da en coiltest på verksted, og endte opp med å måtte bytte en coil. Problemet løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå